Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
9 svar
6 synes godt om
8. oktober 2014

babyprojekt

Hej.

Jeg er en ung pige på 25 (ung synes jeg i hverfald selv)

Jeg har et problem... Har i hverfald brug for at snakke om det med andre som ikke er familie eller venner. Så håber der nogle der vil læse hvad jeg skriver 

Jeg er så skruk at selv dronning Margrete kan hører mine æggestok klappe. Min kæreste og jeg er blevet enig om at vi vil prøve efter min sidste pakke p-piller, og det Ca til 1 nov.  Hvilket er enormt dejligt. Men mit problem er.

Jeg har en veninde som prøver og blive gravid, har gjort det længe og det er ikke lykkes endnu. Hun går så meget op i det at nu hun overbevist om der ikke sker noget pga det. Har hørt at det psykiske har meget at sige. Har prøvet at forbygge det, ved være aktiv og lave masser af ting i håbet om ikke at tænke så meget på det.  Men kan ikke lade være at tænke på det. Hele tide  og igen tænker jeg på jeg gerne vil være gravid, og hvornår lykkes det ovs. Oven i det er der bekymring om hvad der kan ske da jeg har epilepsi.  Er så forvirret  

Hjælp er så forvirret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

biniek

tror nok der er flere spørges mål i et

men jeg vil svare så godt jeg kan

det kan godt være at det er lidt af det obsessive der gør nogle ikke bliver gravide, MEN de er nok ikke begynt der og så virkede det andet jo helder ikke.

jeg har en veninde der begynte at prøve da jeg havde prøvet i 1 år og 1 månede.

og jeg tror ikke vi kommer til at have et godt forhold igen.

hun blev gravid i første hug og jeg sidder stadig her

jeg er glad på hendes vejne, men kan ikke se på hende.

hvis du ønsker et barn så skal du gøre det

men så  har du min historie med 

lykke til 

Anmeld

8. oktober 2014

babyprojekt

Biniek skriver:

tror nok der er flere spørges mål i et

men jeg vil svare så godt jeg kan

det kan godt være at det er lidt af det obsessive der gør nogle ikke bliver gravide, MEN de er nok ikke begynt der og så virkede det andet jo helder ikke.

jeg har en veninde der begynte at prøve da jeg havde prøvet i 1 år og 1 månede.

og jeg tror ikke vi kommer til at have et godt forhold igen.

hun blev gravid i første hug og jeg sidder stadig her

jeg er glad på hendes vejne, men kan ikke se på hende.

hvis du ønsker et barn så skal du gøre det

men så  har du min historie med 

lykke til 

Ej hvor træls. Håber det snart lykkes for dig 

Er bare bange for at komme til at koncentrere mig for meget om at blive gravid at det så vil mislykkedes. 

Anmeld

8. oktober 2014

biniek

Drømmepigen skriver:

Ej hvor træls. Håber det snart lykkes for dig 

Er bare bange for at komme til at koncentrere mig for meget om at blive gravid at det så vil mislykkedes. 

jeg tror ikke rigtig på det. 

der er jo mange der "passer på sig"

og tænker over det.

at obsesse og sådan noget er vel ikke ideelt.

men det tror jeg ikke du skal være bange for  

Anmeld

8. oktober 2014

babyprojekt

Biniek skriver:

jeg tror ikke rigtig på det. 

der er jo mange der "passer på sig"

og tænker over det.

at obsesse og sådan noget er vel ikke ideelt.

men det tror jeg ikke du skal være bange for  

Så slår jeg lidt kold vand blodet 

Anmeld

8. oktober 2014

biniek

Drømmepigen skriver:

Så slår jeg lidt kold vand blodet 

det skal nok gå

Anmeld

8. oktober 2014

Rockertand

Drømmepigen skriver:

Hej.

Jeg har et problem... Har i hverfald brug for at snakke om det med andre som ikke er familie eller venner. Så håber der nogle der vil læse hvad jeg skriver 

Jeg er så skruk at selv dronning Margrete kan hører mine æggestok klappe. Min kæreste og jeg er blevet enig om at vi vil prøve efter min sidste pakke p-piller, og det Ca til 1 nov.  Hvilket er enormt dejligt. Men mit problem er.

Jeg har en veninde som prøver og blive gravid, har gjort det længe og det er ikke lykkes endnu. Hun går så meget op i det at nu hun overbevist om der ikke sker noget pga det. Har hørt at det psykiske har meget at sige. Har prøvet at forbygge det, ved være aktiv og lave masser af ting i håbet om ikke at tænke så meget på det.  Men kan ikke lade være at tænke på det. Hele tide  og igen tænker jeg på jeg gerne vil være gravid, og hvornår lykkes det ovs. Oven i det er der bekymring om hvad der kan ske da jeg har epilepsi.  Er så forvirret  

Hjælp er så forvirret 

Du har vel meddelt din epilepsilæge, at I ønsker graviditet?

Anmeld

8. oktober 2014

babyprojekt

Rockertand skriver:

Du har vel meddelt din epilepsilæge, at I ønsker graviditet?

Ikke endnu. Sidst jeg var hos hende, sagde hun det faktisk ikke var nødvendigt at jeg ringe inden vi gik igang med at projektet baby. Men at det selvfølgelig var en god idé hvis jeg gjorde det. Regner med at gøre det i denne eller næste uge. 

Anmeld

8. oktober 2014

missyM

Drømmepigen skriver:

Hej.

Hjælp er så forvirret 

Jeg ville helt klart slå koldt vand i blodet. Jeg tror at alle der lige har fået sat "projekt baby i gang" tænker meget over det. - selvfølgelig gør man det, for det er jo et livs stykke/et mirakel man skal ha sat i live. - så jeg tænker ikke at psyken spille ret stor rolle så tidelig. 

men jeg tror tilgengæld at psyken kan spille en stor rolle for de par som har forsøgt længe, som måned for måned tester negativt. 

Hilsen hende som allerede går og kigger på vores kommende børneværelse og tænker hvordan hun vil have tingene skal stå og hvad der skal være derinde  

- Og nej, min kæreste har ikke noget at skulle ha sagt, han skal bare slæbe og samle møbler  

Anmeld

8. oktober 2014

babyprojekt

missyM skriver:

Jeg ville helt klart slå koldt vand i blodet. Jeg tror at alle der lige har fået sat "projekt baby i gang" tænker meget over det. - selvfølgelig gør man det, for det er jo et livs stykke/et mirakel man skal ha sat i live. - så jeg tænker ikke at psyken spille ret stor rolle så tidelig. 

men jeg tror tilgengæld at psyken kan spille en stor rolle for de par som har forsøgt længe, som måned for måned tester negativt. 

Hilsen hende som allerede går og kigger på vores kommende børneværelse og tænker hvordan hun vil have tingene skal stå og hvad der skal være derinde  

- Og nej, min kæreste har ikke noget at skulle ha sagt, han skal bare slæbe og samle møbler  

Det også sådan mænd skal have det 

Min har lidt svært ved tanken om at skulle af med sit computer værelse. 

Det rigtig svært at slå kold vand i blodet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.