Må jeg se hvad I har på jeres spisebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
TrineMine86 skriver:

Nu er dette godt nok snart 1 år gammelt, men er hoppet under dynen  

Vi har stort set altid friske blomster på bordet og plejer egentlig også have en lysestage 

Det er også pænt og ikke så meget på bordet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Masig

Vi har et par små lysestager i det ene hjørne og ofte en buket blomster i midten... Og en boks med vådservietter til den lille gris herhjemme hehe....

Anmeld

7. oktober 2014

Morgensol

Jeg har en HAY bakke med stearinlys, en sukkerskål og vitaminpiller på, den er nem lige at flytte når vi skal spise, så har vi et frugtfad, servietholder og en gang imellem en vase med blomster. 

Vi rykker faktisk kun frugtskålen ned på sofabordet når vi skal spise, servietter og bakke blir bare sat ned i den ene ende da det jo er noget vi "bruger" under maden..

Anmeld

7. oktober 2014

Dafnies

Her har vi en Royal Copenhagen skål stående (som dog også tages i brug indimellem) og to piet hein lysestager med blå lys i  

Meget enkelt, men det pynter

Anmeld

8. oktober 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Tak  Kan se at det ikke er så meget på bordet.... Måske vi bare skal holde os til kun at have frugtfadet på.

Nu skal det siges vi spiser i køkkenet primært, og der står kun et frugtfad og til jul et kalenderlys - fik vi et lidt større bord så ville jeg nok altid have stearinlys. 

Anmeld

8. oktober 2014

Studerendemor

Omsorgsgiver skriver:

For første gang har vi fået et spisebord men er lidt i tvivl om hvad man pynter det med og har stående på det??  Lige nu har jeg et stort fad med frugter i midt på bordet men syntes der mangler noget så må jeg se billeder af jeres spisebord?

Det skifter efter lyst og årstid, hvad vi har stående på bordet. Lige nu står der en duftpelargonie i en potte og en lysestage fra Finnsdottir, som om sommeren bliver brugt til vilde blomster. I sommers havde vi ingen levende lys fremme, så der var der altid friske blomster i vaser. Da min datter var mindre havde vi altid køkkenrulle stående på bordet.

Anmeld

8. oktober 2014

Troldemommi

Omsorgsgiver skriver:

For første gang har vi fået et spisebord men er lidt i tvivl om hvad man pynter det med og har stående på det??  Lige nu har jeg et stort fad med frugter i midt på bordet men syntes der mangler noget så må jeg se billeder af jeres spisebord?

Køkkenrulle, vådservietter og salt og peber

ikke noget der pynter, men der er behov for disse ting 

Monica 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2014

Nystart

Lige nu står der disse ting på.... 

Men som oftest pt er den fyldt med loom bands udstyr af truntens... Vi spiser ved bordet hver dag da vi desværre ikke har spiseplads i køkkenet..

Bordet kæmper jeg for at få lov at skifte ud med et hvidt...

Men her er det et must med friske blomster og stearinlys på mit spisebord 

Anmeld

8. oktober 2014

o1Mutte

Vi har oftes lys på og nogen gange friske blomster :-) Ellers tit bare rod :p

Anmeld

8. oktober 2014

Ciss

Jeg har ikke noget billede, men stort set ligger der en løber i bunden, fordi jeg godt kan lide at have lidt farve i rummet. Ovenpå sætter jeg ofte stearinlys i en eller anden form, særlig nu da vi nærmer os mørkere aftner osv. Ud over det ligger der som regel noget i stil med en pippibog, en skål perler, farveblyanter, et blad osvosvosv. Jeg kan rydde op så mange gange, jeg bare gidder, men det tager næsten ingen tid, før "nogen" igen har siddet ved bordet eller lagt noget fra sig der.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.