Må jeg se hvad I har på jeres spisebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
19 svar
3 synes godt om
7. oktober 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

For første gang har vi fået et spisebord men er lidt i tvivl om hvad man pynter det med og har stående på det??  Lige nu har jeg et stort fad med frugter i midt på bordet men syntes der mangler noget så må jeg se billeder af jeres spisebord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

LLT.

Omsorgsgiver skriver:

For første gang har vi fået et spisebord men er lidt i tvivl om hvad man pynter det med og har stående på det??  Lige nu har jeg et stort fad med frugter i midt på bordet men syntes der mangler noget så må jeg se billeder af jeres spisebord?

Vi har næsten altid en buket friske blomster stående of ellers bare en vase

lige i dag os en mac da der ordnes lidt papir arbejde ovs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. oktober 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
LLT. skriver:

Vi har næsten altid en buket friske blomster stående of ellers bare en vase

lige i dag os en mac da der ordnes lidt papir arbejde ovs

Tak for det  Man har måske ikke så meget stående på et spisebord? Jeg savne sådan noget som stearinlys og blomster på bordet udover frugtskålen men ved ikke om det så vil blive for meget af det gode?

Anmeld

7. oktober 2014

serinasmor

Omsorgsgiver skriver:

lige nu har jeg rod på mit så et billede vil nok ikke hjælpe meget ... men hvad med lys eller blomster?

Anmeld

7. oktober 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
serinasmor skriver:

lige nu har jeg rod på mit så et billede vil nok ikke hjælpe meget ... men hvad med lys eller blomster?

Har jeg også overvejet men lige nu har jeg et ret stort frugtfad midt på bordet og kan ikke lige helt se hvordan lys og blomster skal være på bordet i forhold til frugtfadet.... 

Anmeld

7. oktober 2014

LLT.

Omsorgsgiver skriver:

Tak for det  Man har måske ikke så meget stående på et spisebord? Jeg savne sådan noget som stearinlys og blomster på bordet udover frugtskålen men ved ikke om det så vil blive for meget af det gode?

Tror det er meget forskelligt og kommer an på ens stil i hjemmet 

jeg selv ville være træt af og skulle flytte alt for meget når bordet skal bruges, vi har så os spisekrog i køkkenet så så meget bruger vi ikke spisebordet i stuen, men alligevel 

Anmeld

7. oktober 2014

L-Mortil3

Vi har et langbord, i den ene ende en anretning med blomster og lys, i midten frugtskål

Anmeld

7. oktober 2014

lineog4

Det er forskelligt - skifter humør, årstid, tiger butikken og og og.... Lige pt er det 3 små vaser og en lille lyserød fugl. Men der er ofte et stort bloklys på et fad og måske andre lys eller vaser sammen med...

her er den opryddede udgave af bordet som deg burde se ud nu

Anmeld

7. oktober 2014

TrineMine86

Nu er dette godt nok snart 1 år gammelt, men er hoppet under dynen  

Vi har stort set altid friske blomster på bordet og plejer egentlig også have en lysestage 

Anmeld

7. oktober 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Det er forskelligt - skifter humør, årstid, tiger butikken og og og.... Lige pt er det 3 små vaser og en lille lyserød fugl. Men der er ofte et stort bloklys på et fad og måske andre lys eller vaser sammen med...

her er den opryddede udgave af bordet som deg burde se ud nu

Tak  Kan se at det ikke er så meget på bordet.... Måske vi bare skal holde os til kun at have frugtfadet på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.