Hvordan går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

Chevro

M&R skriver:

Ihh du ser skøn ud. Og dejligt med en lillesøster.  Ja det bliver da super spændende hvad de siger ang ks. Hvad tænker du selv? Vil du gerne have det eller er det slet ik et valg?

Det er dejligt at se jeg ik er den eneste hvor ma en bliver runddet går vildt stærkt denne gang

Taak   

Det er desværre ikke et valg jeg selv kan træffe

Kørte frontalt sammen med en lastbil da jeg var 18, er idag 25 - og de fandt ud af under fødslen med Villads, at mit bækken var alt for skævt til at han kunne komme længere ned end 1 cm i selve bækkkenet. 

Så efter 30 timers veer, og 10 cm åbent i 8 timer - så endte de med at lave AKS, så lægerne har fra starten sagt at der ikke er andre muligheder denne gang  

Efter de tvang mig til at prøve med villads, har så gjort at jeg har været sygemeldt i lang tid nu, pga. bækkenløsning. Mine hofter og mit bækken er et smertehelvede de fleste dage  

Så jeg er jo bare taknemmelig for at jeg er i stand til at blive gravid, efter min alvorlige ulykke og med alle mine mén, så det at skal have KS, er meget lille del af at det hele billede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.