Hvordan går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
10 svar
17 synes godt om
6. oktober 2014

M&R

Hej piger.  Hvor den går det hos jer  nu er det snart md tid  hvornår skal i forskellige til md scanning?

Og må jeg se nogle maver?

Jeg er selv 18+3 idag

Og skal til md den 20.  okt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Wish

Der er ikke meget mave her endnu, men skal til md d. 4/11 først, sys der er så langtid til.......... Er 15+6 idag  

glæder mig til at mærke lillepigen !!!! 

Anmeld

7. oktober 2014

malene93

Der sker ikke en dyt med min mave  nogle dage er der en fin bule, og andre dage er den total væk.... Glæder mig virkelig til at der sker noget 

Jeg skal først til MD d. 14/11 og jeg kan næsten ikke vente, hold op hvor jeg glæder mig.. Det er også der vi får kønnet af vide, så er virkelig spændt 

Hvor er det en super fin mave du har dig 

Anmeld

9. oktober 2014

naj88

Jeg har ikke lige et billede af min mave, men den er ikke så stor endnu. Til gengæld mærkede jeg liv for første gang i forgårs. - Hold op det var vildt. Jeg begyndte helt at tude af ren lykke. 

Men jeg er også super bekymrtet hele tiden, Så det var skønt at vide at der foregår noget derinde.

Jeg er 18+6 i dag, og skal til misdannelsesscanning på tirsdag. Jeg GLÆDER mig til at se vores lille prinsesse igen. 

Anmeld

9. oktober 2014

cwl

M&R skriver:

Hej piger.  Hvor den går det hos jer  nu er det snart md tid  hvornår skal i forskellige til md scanning?

Og må jeg se nogle maver?

Jeg er selv 18+3 idag

Og skal til md den 20.  okt

Skal til MD d. 31 okt og glæder mig. Har en lille pige i maven, så det er tredje i rækken 

Bortset fra bækkenløsning så går det super her. Er i dag 16+6

Anmeld

16. oktober 2014

mulleh

Jeg er 18+6 idag og skal til md på onsdag d. 22 okt. Vi glæder os til at se vores lille dreng (som baby gerne skulle være) 

Anmeld

17. oktober 2014

naj88

Jeg er 20+0 - halvvejs! Wuhuu!  Jeg elsker at være gravid til trods for fortsat kvalme. Vi var til misdannelsesscanning i tirsdags og alt var som det skulle være. 

Anmeld

17. oktober 2014

M&R

Ihh hvor hyggeligt  med alle de babyer idag er jeg 20+0 så nu er jeg halvvejs. Det er vildt det er gået så stærkt. Nu glæder jeg mig til md på mandag glæder mig til at høre Hvordan det er gået jer andre��

Anmeld

18. oktober 2014

Chevro

Her er mine billeder fra 14 - 18 (:

status er +2 kg, maven måler 93 :-)

Kønsscanning viste at Villads skal have en lillesøster - Så her bliver det en lille Selma <3

MD og lægesamtaler på sygehuset D. 3. November :-)

vi glæder os til at se hende igen! Men lige så meget til at få afklaret ks osv. Datoer og hvad der følger med 

Anmeld

19. oktober 2014

M&R

Chevro skriver:

Her er mine billeder fra 14 - 18 (:

status er +2 kg, maven måler 93 :-)

Kønsscanning viste at Villads skal have en lillesøster - Så her bliver det en lille Selma <3

MD og lægesamtaler på sygehuset D. 3. November :-)

vi glæder os til at se hende igen! Men lige så meget til at få afklaret ks osv. Datoer og hvad der følger med 

Ihh du ser skøn ud. Og dejligt med en lillesøster.  Ja det bliver da super spændende hvad de siger ang ks. Hvad tænker du selv? Vil du gerne have det eller er det slet ik et valg?

Det er dejligt at se jeg ik er den eneste hvor ma en bliver runddet går vildt stærkt denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.