Fuck mit liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Malene76

Jeg gik til en kranio sekral massør med min søn og det hjalp SÅ meget. Det viste sig at han var skæv i bækkenet og i nakken. Denne form for behandling er så blid og så mild at jeg havde fuld tillid til massørren. Hun hjalp også med at lette lidt på de fordøjelsesproblemer han havde. 

Det vil jeg på det varmeste anbefale dig at gøre også. Vi fik en næsten mild søn ud af det i stedet for det skrigende monster vi nogen gange oplevede. Hvilket jo egentlig ikke var så underligt når han nu havde ondt. 

Kh. Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Næste gang sp kommer skal jeg testes for en fødselsdepression, (hun kommer onsdag). 

Og det kan da godt være at det var værd at prøve en kiropraktor eller noget lignende. Både egen læge og sp har sagt at der ikke er noget da han fint ligger og spræller og bevæger hovedet fra side til side, men når han fx ligger på puslebordet ligger han aldrig lige kroppen bøjer altid til den ene siden, og ja når han ligger på legetæppet er han aldrig og jeg mener aldrig rolig arme og ben flyver altid rundt på ham.

Anmeld

7. oktober 2014

Jannits

Anonym skriver:

Næste gang sp kommer skal jeg testes for en fødselsdepression, (hun kommer onsdag). 

Og det kan da godt være at det var værd at prøve en kiropraktor eller noget lignende. Både egen læge og sp har sagt at der ikke er noget da han fint ligger og spræller og bevæger hovedet fra side til side, men når han fx ligger på puslebordet ligger han aldrig lige kroppen bøjer altid til den ene siden, og ja når han ligger på legetæppet er han aldrig og jeg mener aldrig rolig arme og ben flyver altid rundt på ham.

Sundhedsplejerske og læge sagde også til mig at min søn ikke fejlede noget. Men kiropraktor sagde han var så låst osv, og det hjalp med det samme på hans søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.