Anonym skriver:
Jeg elsker min søn, men jeg er træt af at føle mig som en dårlig mor og sidde og græde om kap med ham stort set hver aften.
Intet kan trøste ham i mere end et par min. af gangen og lige som man tror man har fundet noget der virker sætter han i vræl.
Far hjælper når han kan men det er jo svært når an først får fri kl 19 og 20 når drengen starter på sine ture kl 16-17 tiden.
Jeg er træt af at græde snot og tåre og har bare lyst til at skrige fuck mit liv... og jeg hader mig selv for at tænke den tanke...
Jeg er træt af at sp siger at det bare er en periode, når det har været sådan siden han var 2-3 uger gammel.
Jeg er bare træt...
og nu græder han igen, og det er ikke en gang 5 min. siden jeg lage ham fra mig fordi jeg troede ham sov, så må heller trøste ham, og måske mig selv senere når han sover....
Min datter havde også kolik og sp måtte ikke anbefale nogen behandling. Det gjorde mødregruppen heldigvis, vi gik til kiropraktor og det er det bedste valg nogensinde.
hun var låst i både nakke og hofte så hun kunne ikke bevæge sig og havde ondt som bare pokker.
et af de tydeligste tegn som en del babyer har er, at de ligger i "banan", f.eks hvis de ligger fladt på ryggen på puslepuden. Dvs deres krop er helt bøjet som en banan.
Uanset hvad - med de symptomer du beskriver, så gør jer selv den tjeneste at konsulter en kiropraktor, kranieolog eller andet alternativ.
Jeg løb kun panden mod en mur når jeg spurgte så eller egen læge.
Kiropraktor lindrede allerede første gang, og pludselige havde vi en pige der sov igennem i stedet for at skrige hele natten.