Jibbe skriver:
Jeg er alene hjemme hver anden måned. Når de er væk så lærer man at hurtigt at komme i bad, få spist osv. Det er ikke verdens mest lødige mad man altid får lavet, men nogen gange er mad = energi og mælk til baby, og så lærer man at leve med rugbrød osv
Jeg sørgede altid for at have rugbrød og pålæg og frugt. En banan mens man ammer gør underværker
Ellers var en rugbrødsmad med pålægschokolade og banan og smør et mega hit når baby var utilfreds og jeg var ved at gå sukkerkold. Det mætter så godt.
Mht til bad osv, så kan man også ligge baby på badeværelsesgulvet på et tæppe, hvis det er vågent. Man har ikke tid til lange skønne lækre bade, men selv et hurtigt 5 minutters bad hver dag gør underværker.
Sov når baby sover og lav fx fredag formiddag til fælles rengøringsdag eller din kærestes rengøringsdag
Så har i weekend fra fredag eftermiddag - søndag uden sure pligter.
sørg for at handle ind om søndagen, så du ikke løber tør for hurtig mad osv i de dage kæresten er væk.
Held og lykke med det hele. Det skal nok komme til at gå fint! Det kræver lidt tilvænning, men igen så bliver det hurtigt rutine.
Ja og jeg har jo boet alene før. Så jeg ved, at jeg godt kan nøjes med rugbrød eller lidt salat til aftensmad..
Min kæreste derimod skal have varm mad - sovs og kartofler.. Sådan er vi jo forskellige.
Men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg ikke kommer til at stå og skrælle kartofler og lave frikadeller bare til mig selv.
Har jo egentlig også købt en skråstol. Den tænker jeg da lige, at hun godt kan sidde i, hvis hun er vågen de 5-10 minutter, jeg skal i bad eller på toilettet 
Jo tak, håber bare vi finder rutinen hurtigt..