Her ud på de sene aften begynder tankerne virkelig at blomste. I dag er præcis en måned siden dette helvede startede. Jeg er så ked af det og det føles simpelthen som om at mit hjerte blev revet i tusind stykker den dag. Savnet til at have en lille baby inde i maven er virkelig stort.
Jeg hader mig selv for alt hvad der er sket og ved virkelig ikke om jeg nogensinde kan tilgive mig selv - eller min familie for det. Mit liv er blevet så svært og jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre af mig selv. Specielt om aftenen, når jeg er alene, er der god grobund for de dystre tanker og når først de er startet har jeg virkelig svært ved at abstrahere fra dem. To gange har jeg været indlagt på psykiatrisk afdeling, fordi det blev for meget. Første gang prøvede jeg at tage mit eget liv, men det gjorde jo kun at jeg røg til udpumpning og efterfølgende blev spærret inde på det lukkede afsnit. Jeg har ikke nogen grund til at leve mere og har ikke lyst til det heller. Alt det gode blev taget væk fra mig den dag.
Om dagen går det lidt bedre, men jeg kan ikke holde ud at være blandt andre mennesker. Bare det at være til middag hjemme hos min søster eller være i skole i under en time kan være så angstprovokerende. Jeg får hovedpine og kvalme samt tårer i øjnene.
Eneste grund til at jeg har fået sovet bare en lille smule om natten siden den 5/9 er på grund af de sovepiller og beroligende som sygehuset har ordineret.
Jeg skammer mig over at have det som jeg har det. Jeg har jo altid haft styr på mit liv og nu sejler det hele bare. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Har været indlagt i størstedelen af den sidste måned og har virkelig ikke lyst til at komme ind igen, men tankerne bliver bare værre og værre. Prøver at tænke på noget andet, men det hjælper ikke.
Tankerne kører meget i hvordan jeg kan gøre mest mulig skade på mig selv. Har lyst til bare at kyle alle køkkenknive ad helvede til, for jeg ved ikke om jeg kan finde på at gøre noget ved mig selv. Samme vej skal alle mine piller helst også ryge. Jeg er så bange for at det hele knækker fuldstændig. Jeg kæmper for at holde sammen på det hele og ikke gøre noget dumt, men jeg ved ikke om jeg er stærk nok.
Hvad skal jeg gøre?!
Anmeld