Kan godt være Martin er god.... meeen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2008

Pia.

Det er da vist mere en gård *S* :)... Det ser rigtig fint ud... - Håber banken giver jer grønt lys så I kan købe det... hvad tid skal I, i banken... husk lige at give en tilbage melding ikk...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

SaNiNa

skal vi kl 14... det kan du stole på... vi skal snakke med mlægeren kl 12 da vi gerne vil købe noget af jorden ved siden af... da jeg jo har 5 hest

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Død misundelig - hvor pokker får i pengene fra ... fortæl fortæl, har du en afdød rig tante :)) *G*... mere jord er da dyrt og 5 heste koster da en bondegård.... - jeg ville så gerne have råd til at have hest igen, men pengene og tiden selvfølgelig er der bare ikke .... håber at når mine børn bliver større det bliver muligt for mig igen...

Hvor står dine heste nu ?

(H)

Anmeld

31. marts 2008

SaNiNa

ja fik mine to første hest i konfirmationsgave fik så 3 føl på hoppe og solgte dem og købe en hingst med god afstamming... og så begynde det at kører stille og rolig... og så har jeg en god far som gerne hjælper mig... er jo ikke fars pige for ingen ting (min søster får lige så megetsom jeg)

men det er hård arbejde...

Anmeld

31. marts 2008

Doktor Doolittle

Jeg synes Martin fortjente at vinde :))
I øvrigt er jeg sikker på at både Laura og Heidi selvfølgelig også får pladekontrakter i hus.

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Sanne Andersen skriver:

ja fik mine to første hest i konfirmationsgave fik så 3 føl på hoppe og solgte dem og købe en hingst med god afstamming... og så begynde det at kører stille og rolig... og så har jeg en god far som gerne hjælper mig... er jo ikke fars pige for ingen ting (min søster får lige så megetsom jeg)

men det er hård arbejde...

Det lyder dejligt... godt du har en god far der gerne vil hjælpe...:)

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Tina Holst Larsen skriver:

Jeg synes Martin fortjente at vinde :))
I øvrigt er jeg sikker på at både Laura og Heidi selvfølgelig også får pladekontrakter i hus.

Hej Tina - længe siden, syntes jeg ...

Ja du har helt sikkert ret, tror bestemt også Heidi & laura får noget godt ud af det her ;)...

Håber du har det godt.

(H) - fra Pia.

Anmeld

1. april 2008

Doktor Doolittle

Hej Pia
Jeg har det dejligt tak :))
Har blot haft super travlt med at aflevere ph.d. og diverse vanskeligheder i dén forbindelse plus nyt job med døgnvagter så nok at se til.
Er det i øvrigt rigtigt, du har en elsker(?) Bare nysgerrig...
Knus tina :)

Anmeld

1. april 2008

Pia.

Hej igen Tina...

Dejligt at høre du har det godt...

Om jeg har en elsker...;):)) - Forstår ikke hvorfor der ikke var nogen der undrede sig over at der var en der ikke kunne lide stegt flæsk eller en der var bange for fugle *GG* ;) der var godt nok mange der spurgte til min "elsker"...*GG* jeg lavede vist bare lidt fis... Mon ikk....

Sikke et skønt vejr det er i dag... tror jeg vil give mine hunde en tur i skoven... Hav en rigtig dejlig dag.

Knus fra Pia(H)

Anmeld

1. april 2008

Doktor Doolittle

Ja hahahaha :)) søde
Jeg må indrømme, jeg også har undret mig over, ingen har kommenteret på at jeg skrev jeg kun har de bryster jeg selv har betalt for at få syet på ;)
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.