Kan godt være Martin er god.... meeen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Pia.

Han får ikke det samme frem i mig som Laura gør... Nøj hun er dygtig, og for pokker hun har ind til nu sunget 2 fantastiske sange, som jeg i forvejen er vilde med...

Martin er en lille frækkert og en dygtig sanger... - men er det ham vi har brug for som ny dansk sanger?

Laura er bare super dygtig og kan virkelig noget... hendes udsenende er ikke med hende, men hun vinder jo på alle andre områder..

hvem pokker skal man stemme på ??? det er virkelig ikke nemt...

Knus Pia... som syntes det er en super show de har lavet her til aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

Jeg synes også det var et super show de havde lavet i aften.. Jeg glæder mig helt vildt til at se afgørelsen.. Det bliver godt nok spændende...

Min stemme går stadig til Martin.. Hans stemme er bare helt fantastisk, han kan virkelig noget specielt..
Jeg plejer ikke at bryde mig særligt om Laura, fordi jeg synes hun "råber" meget, i stedet for at synge.. Men i aften var hun også bare helt fantastisk...

Hvor bliver det spændende at se hvem der vinder...

Anmeld

28. marts 2008

Pia.

ja det bliver super spændende... sidder også her og venter spændt... Har lige lokket Jim til at hente Mikkel, han er til SFO fest, og skal hentes lige når afgørelsen kommer.... ;) - jeg kan jo ikke misse selve den store finale.... :P

Tror helt sikkert Martin vinder, men de fortjener begge to at blive nr. 1 - de er gode men på hver deres måde ikk...

knus....

Anmeld

28. marts 2008

MUTT3

Jeg gider ikke kaste mine penge efter den slags, men bort set fra det sååå

Set i det store hele, sys jeg faktisk at Martin er den der har klaret opgaverne bedst, ham der har lavet færrest bumerter, ham der fylder senen bedst ud (Laura står meget stille på signe flade og det er synd) og så er han altså en charmebøf.

MEN! lige i dag, sys jeg faktisk at Laura er den der synger bedst, jeg ved ikke det virker på mig lidt som om at det påvirker Martinn lidt for meget negativt at det er ved at være slut, om det er nervøsitit over hvem der vinner eller om det bare er sørgmodigheden over at han nu skal stå på egne ben, undvære den tryghed X-faktor naturligvis er, det ved jeg ikke, jeg ved bare at i modsætningen til hovedparten af de foregående aftner er det altså Laura der er på toppen i dag.

Det er lidt sjovt at jeg har det sådan, jeg har hele vejen i gennem ikke syntes Heidi klarede det godt nok til at blive, men sidste gang, kom hun med den bedste prestation nogen sinde (fra hende af) skulle hun være bedømt ud fra den ene aften var det hende og Martin der stod tilbage... det sjove kommer ind, ved at jeg har en meget kraftig overbevisning om at det bliver Martin der vinder, til trods for at det lige i aften er ham der ikke lever helt op til at fortjæne det.

Men jo jeg tror du har ret i at Laura ville kunne holde berømmelsen længere tid end Martin, men til gengæld tror jeg ikke hun ville kunne holde i udlanet, det tror jeg til gengæld Martin kan... han kan lige nubbe en 10 år og så er han udbrand at det hårde slid, for det kræver nu en gang meget mere at vinde hele verdenen, end kun lille DK, der til er Martins fanskare af en yngre alder, de skifter meget hurtigere smag end os lidt ældre, og efter som at Laura bedst gegner sig til sange vi her hjemme bedre kan identificere os med ligegyldigt om hun synger på DK eller engelsk (tænker i Anne lindet stilen) så er spørgsmålet bare, hvad vil danskerene helst have en der tager en stormkariære på få år, og så er det slut prut, eller have en sanger der ikke stormer helt så voldsomt, men som til gengæld holder i mange år?

Og nu er jeg meget spændt på at se om mit billed af de 2 kommer til at holde stik i det lange løb, en ting er helt sikkert ligegyldigt vinder vil vi komme til at høre mere til dem bække.

Anmeld

28. marts 2008

Pia.

Min stemme (kun 1 enkelt) faldt på MARTIN.... Som også vandt aftens store show - eller flere månederes store show kan man vel sige...

Den sidste sang gav mig ingen tvivl, den sang Martin bedst(L) - super sød sang...

Stort tillykke til Martin....

(H) - fra Pia.

Anmeld

29. marts 2008

Heidi.

Ja.. Den sidste klarede han sgu ikke særlig godt...

Anmeld

29. marts 2008

Pia.

Tror du misforstod mig, jeg mente netop han var rigtig god i den sidste :)

Knus og god weekend.

Anmeld

31. marts 2008

SaNiNa

Syntes helt klart martine gjorde det bedste i fredages laura hvade 2 rigtig dumme fejl... så set fra fredags show så var det helt klart martin som hvade x-faktor i sin...

men vi hører helt sikkert en hel masse mere til laura...

Sanne "som skal i banken da vi har fundet huset"

Anmeld

31. marts 2008

Pia.

Ja han var bestemt den bedste i fredags, men de første to sange, dem sang laura altså super godt...

Men det var den rigtige der vant...

Held og lykke i banken, hvad er det for et hus I kikker på ? Er I kommet videre med jeres køb af hund ? lidt spændende hvad I finder ? og nu behøver I da ikke tænke på om det er en lille vovse hvis I flytter i hus... :)

Knus Pia.

Anmeld

31. marts 2008

SaNiNa

nej vi er ikke rigtig kommet videre der har været så meget vi weekenden vi skulle have haft bden i vandet i går men der var ingen vand og den stikker 2 m.

huset: http://www.edc.dk/Bolig/Case/?Pid=54902084&cid=s01 m05

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.