Jeg gider ikke kaste mine penge efter den slags, men bort set fra det sååå
Set i det store hele, sys jeg faktisk at Martin er den der har klaret opgaverne bedst, ham der har lavet færrest bumerter, ham der fylder senen bedst ud (Laura står meget stille på signe flade og det er synd) og så er han altså en charmebøf.
MEN! lige i dag, sys jeg faktisk at Laura er den der synger bedst, jeg ved ikke det virker på mig lidt som om at det påvirker Martinn lidt for meget negativt at det er ved at være slut, om det er nervøsitit over hvem der vinner eller om det bare er sørgmodigheden over at han nu skal stå på egne ben, undvære den tryghed X-faktor naturligvis er, det ved jeg ikke, jeg ved bare at i modsætningen til hovedparten af de foregående aftner er det altså Laura der er på toppen i dag.
Det er lidt sjovt at jeg har det sådan, jeg har hele vejen i gennem ikke syntes Heidi klarede det godt nok til at blive, men sidste gang, kom hun med den bedste prestation nogen sinde (fra hende af) skulle hun være bedømt ud fra den ene aften var det hende og Martin der stod tilbage... det sjove kommer ind, ved at jeg har en meget kraftig overbevisning om at det bliver Martin der vinder, til trods for at det lige i aften er ham der ikke lever helt op til at fortjæne det.
Men jo jeg tror du har ret i at Laura ville kunne holde berømmelsen længere tid end Martin, men til gengæld tror jeg ikke hun ville kunne holde i udlanet, det tror jeg til gengæld Martin kan... han kan lige nubbe en 10 år og så er han udbrand at det hårde slid, for det kræver nu en gang meget mere at vinde hele verdenen, end kun lille DK, der til er Martins fanskare af en yngre alder, de skifter meget hurtigere smag end os lidt ældre, og efter som at Laura bedst gegner sig til sange vi her hjemme bedre kan identificere os med ligegyldigt om hun synger på DK eller engelsk (tænker i Anne lindet stilen) så er spørgsmålet bare, hvad vil danskerene helst have en der tager en stormkariære på få år, og så er det slut prut, eller have en sanger der ikke stormer helt så voldsomt, men som til gengæld holder i mange år?
Og nu er jeg meget spændt på at se om mit billed af de 2 kommer til at holde stik i det lange løb, en ting er helt sikkert ligegyldigt vinder vil vi komme til at høre mere til dem bække.
Anmeld