Single for evigt når man har 4 børn? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

Mick

Anonym skriver:

Godaften 

Ja der går pludselig lidt panik i mig, ved det måske virker små skørt. 

Men lad os komme til sagen:

Er man som enlig mor til 4 børn, dødsdømt til det evige single liv. Nogen som har 4 børn eller derover og stadig har fundet den eneste ene? 

Måske mine egne fordomme også træder i kraft lige i den her sammenhæng, men jeg tænker er der overhoved nogle mænd som er værd at samle på, der vil have en dame på godt 30 år med 4 børn med et par forskellige mænd 

1,2,3,4,5 eller x børn tror jeg er ligegyldigt, hvis man først har sat sig tanker i hovedet at man aldrig finder kærligheden igen. 

Vi har en fælles veninde, sidst i 20erne med et barn, hun mener jo heller ikke, at der nogen mænd der syntes det er spændene, Og jeg er sikker på at hun tager fejl. 

Tror klart at der er mange "yngre" mænd / mindre modne som ser det som et kæmpe minus, at finde en der har børn. Sådan havde jeg det også selv da jeg var yngre. Senere begyndte jeg at se det, som nogle virkelig fede kvaliteter hvis en kvinde havde børn i forvejen. Så hvis jeg var single i dag, ville jeg ikke se negativt på en kvinde med børn.

Du skriver at du har 4, men ville dine tanker være anderledes hvis du kun havde 1 eller 2? tror nemlig tit at det noget man forstiller sig.

Håber det gav lidt mening? :-)

Ha en dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mick skriver:

1,2,3,4,5 eller x børn tror jeg er ligegyldigt, hvis man først har sat sig tanker i hovedet at man aldrig finder kærligheden igen. 

Vi har en fælles veninde, sidst i 20erne med et barn, hun mener jo heller ikke, at der nogen mænd der syntes det er spændene, Og jeg er sikker på at hun tager fejl. 

Tror klart at der er mange "yngre" mænd / mindre modne som ser det som et kæmpe minus, at finde en der har børn. Sådan havde jeg det også selv da jeg var yngre. Senere begyndte jeg at se det, som nogle virkelig fede kvaliteter hvis en kvinde havde børn i forvejen. Så hvis jeg var single i dag, ville jeg ikke se negativt på en kvinde med børn.

Du skriver at du har 4, men ville dine tanker være anderledes hvis du kun havde 1 eller 2? tror nemlig tit at det noget man forstiller sig.

Håber det gav lidt mening? :-)

Ha en dejlig aften

Mange tak for din besvarelse 

Jamen ja jeg tror godt det kan være afgørende med antallet af børn, men håber da du har ret, at det måske er noget man blot forestiller sig. 

Anmeld

8. oktober 2014

Ciss

Jeg tror, vi er mange single med børn som spekulerer på den måde - uanset antal børn.

Er selv 40 med to små og en besværlig X, besværlige arbejdstider og økonomiske problemer, så jeg regner ikke lige pt mine egne muligheder for enorme - men man ved aldrig. Folk er ikke altid, som man tror, og pludselig kan man møde et fantastisk menneske, selv om man ikke selv forventer det.

Jeg tror afgjort ikke, at du skal afskrive dine egne muligheder i fremtiden! Tenk på, hvor meget du har oplevet og levet i løbet af dit liv. Og tænk så på, at du uden problemer kan have 2/3 af dit liv foran dig endnu. Ingen grund til panik!

Anmeld

8. oktober 2014

Mick

Anonym skriver:

Mange tak for din besvarelse 

Jamen ja jeg tror godt det kan være afgørende med antallet af børn, men håber da du har ret, at det måske er noget man blot forestiller sig. 

Selv tak håber du kunne bruge det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.