Single for evigt når man har 4 børn? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.277 visninger
13 svar
9 synes godt om
4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Godaften 

Ja der går pludselig lidt panik i mig, ved det måske virker små skørt. 

Men lad os komme til sagen:

Er man som enlig mor til 4 børn, dødsdømt til det evige single liv. Nogen som har 4 børn eller derover og stadig har fundet den eneste ene? 

Måske mine egne fordomme også træder i kraft lige i den her sammenhæng, men jeg tænker er der overhoved nogle mænd som er værd at samle på, der vil have en dame på godt 30 år med 4 børn med et par forskellige mænd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er sjovt du dømmer mænd der vil have kvinder med flere børn der har forskellige fædre - for så dømmer du jo også dig selv og indirekte skriver du at du ikke er værd at samle på.

Jeg tror da klart at 4 børn vil afskrække nogle mænd, men der er sikkert også nogle som ikke vil have noget imod det. Tænker også at det nok ikke alle 4 er små og lige så krævende og så er der måske mænd som ikke ønsket børn og synes det er rart du har fået de børn du vil have

Anmeld

4. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godaften 

Er man som enlig mor til 4 børn, dødsdømt til det evige single liv. Nogen som har 4 børn eller derover og stadig har fundet den eneste ene? 

Måske mine egne fordomme også træder i kraft lige i den her sammenhæng, men jeg tænker er der overhoved nogle mænd som er værd at samle på, der vil have en dame på godt 30 år med 4 børn med et par forskellige mænd 

Der skal da nok være en eller anden derude, men spørgsmålet er så, om denne person opfylder kravene.

Uanset hvordan du gradbøjer det, så siger din livssituation noget om dig som person, om de valg du har taget i livet og om, hvad fremtiden formentligt byder på, og det vil afskrække mange mænd.

Anmeld

4. oktober 2014

L-Mortil3

Selvfølgelig er der en landsby derude der mangler sin tosse, som leder efter en enlig mor til 4! 

DETTE VAR EN JOKE!!!!

Kunne ikke lade være ;-) jeg er overbevist om der også findes en eneste ene til dig!! Så længe man har noget at byde på, solide værdier og masser af kærlighed, så vil du helt klar finde en at dele livet med!!

op med humøret ;-) 

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er sjovt du dømmer mænd der vil have kvinder med flere børn der har forskellige fædre - for så dømmer du jo også dig selv og indirekte skriver du at du ikke er værd at samle på.

Jeg tror da klart at 4 børn vil afskrække nogle mænd, men der er sikkert også nogle som ikke vil have noget imod det. Tænker også at det nok ikke alle 4 er små og lige så krævende og så er der måske mænd som ikke ønsket børn og synes det er rart du har fået de børn du vil have

Mange tak for dit svar 

Det jeg reelt tænker er om der er nogle mænd med okay udseende, hjerne og hjertet på rette sted, som vil have sådan en som mig... Ved det lyder skrækkelig sært det hele, men ja panikken breder sig i mig. 

Børnene er i forskellige aldre 10,8,7 og baby.. De ældste børn har jeg med min x mand som jeg samarbejder rigtig godt sammen med, hvilket gør vi også deler børnene mere ligeligt afhængig af børnenes behov pt. Køre vi en 9/5 ordning. Førhen 7/7... 

Har naturligvis også gode værdier i form af eget hus, bil, mc og et godt job, men min største hurtler er om 4 børn skræmmer enhver mand  

Gad vide om det er panik alder at runde de 30 år jeg er i hvert i fald total nervøs for om jeg nogensinde finder en god mand igen, som vil mig og mine børn.

Anmeld

4. oktober 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Godaften 

Min far er lykkelig gift på nyog han har 7 børn... Dog med den samme. Så det kan lade sig gøre...

Anmeld

4. oktober 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min mor, der har 5 børn giftede sig igen da hun var 49 med en barnløs som var rigtig glad for at "arve" os

Anmeld

4. oktober 2014

Wik

Alting er muligt. 

Jeg synes det er flot at du har lyst til at have en ny mand i dit liv, med fire børn i en alder af snart 30. Jeg er snart 30 selv, men jeg har tit tænkte, hvis jeg bliver alene får jeg ikke tid til en kæreste de første mange år, eller lyst for den sags skyld. 

Jeg har ikke 4 kun snart 3, men selv nu kan jeg ikke se hvordan jeg skulle kunne finde eller have overskud til en mand. Min egen kære mand, er højt elsket, men det er ikke meget tid der er til romantik med små børn. 

Anmeld

5. oktober 2014

M (:

Anonym skriver:

Godaften 

Min mor blev skilt fra min far efter 15 års ægteskab. De havde 5 børn sammen. 2 år efter møder min mor en ny mand, og her 10 år efter er de lige blevet gift.

Anmeld

5. oktober 2014

4kløver

hos en enlig med børn er der altid mad i køleskabet. Det sagde min mand da jeg lige lærte ham at kende.  

du skal nok finde en.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.