mor:) skriver:
Det er sjovt du dømmer mænd der vil have kvinder med flere børn der har forskellige fædre - for så dømmer du jo også dig selv og indirekte skriver du at du ikke er værd at samle på.
Jeg tror da klart at 4 børn vil afskrække nogle mænd, men der er sikkert også nogle som ikke vil have noget imod det. Tænker også at det nok ikke alle 4 er små og lige så krævende
og så er der måske mænd som ikke ønsket børn og synes det er rart du har fået de børn du vil have
Mange tak for dit svar 
Det jeg reelt tænker er om der er nogle mænd med okay udseende, hjerne og hjertet på rette sted, som vil have sådan en som mig... Ved det lyder skrækkelig sært det hele, men ja panikken breder sig i mig.
Børnene er i forskellige aldre 10,8,7 og baby.. De ældste børn har jeg med min x mand som jeg samarbejder rigtig godt sammen med, hvilket gør vi også deler børnene mere ligeligt afhængig af børnenes behov pt. Køre vi en 9/5 ordning. Førhen 7/7...
Har naturligvis også gode værdier i form af eget hus, bil, mc og et godt job, men min største hurtler er om 4 børn skræmmer enhver mand
Gad vide om det er panik alder at runde de 30 år jeg er i hvert i fald total nervøs for om jeg nogensinde finder en god mand igen, som vil mig og mine børn.
Anmeld