Havde sgu en klam drøm i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Lise

Stod i et kollegiekøkken med to af mine kollegaer, og så gik jeg pludselig i fødsel - var længere henne end nu. Min kollega ringede 112, men de tog ikke telefonen...  Så fødte jeg et barn - et barn UDEN køn!!!  Den var bare ligesom en dukke "dernede". Ingen huller, ingen tissemand, ingen ingenting. Nå, fik lagt barnet fra mig, og var så ude og køre i tog med fire andre kollegaer. Kom i tanke om at jeg ikke havde født moderkagen, så måtte finde et hospital hvor jeg kunne få noget hjælp. Men først skulle vi lige have noget at spise på toget... Så kom jeg til et hospital, og fandt en jordemoder, fortalte hende at jeg havde født halvanden time tidligere, men at moderkagen altså ikke var ude endnu. Det ville hun gerne hjælpe med, og viste mig ind på en fødestue - en TO-sengsfødestue!!! Der var så en pige der netop havde født i den anden seng, men fødslen var gået galt, barnet var dødt og de var kommet til at rive benet af den nyfødte baby. Ikke nok med det, så lå den smidt på den fødebriks jeg skulle ligge på... Så pegede jordemoderen på den døde baby uden ben, og sagde "Hihih, se hvor galt det kan gå". Og alle var i godt humør - også hende der havde født den døde baby...
Så skete der vist ikke mere derinde, men så var jeg i Rønne med Simon, og så var jeg i en parkeringskælder under BILKA... Total mærkelig og klam drøm. Kom aldrig af med den moderkage!

Lise - skræmt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Rasmine

hahhahhahahha..........
Loooooooooooooool...........

Nu med moderkage i overskud!!!

Underlig drøm, men godt at I liiige nåede at få noget at spise!!!!!!!

Anmeld

20. august 2009

Siber

ok, det lyder total mærkeligt!  det lyder som en rigtig jeg er gravid drøm! Jeg drømte også det meste underlige da jeg var gravid!

Knus Siber

Anmeld

20. august 2009

Tynen

Arhmen.. Det er så klamt!
Man drømmer bare de sygeste ting når man er gravid

Trine - Der i sidste graviditet spiste Stig sammen med min mor, og i denne graviditet overværede at Stig og min søster fik amputeret hovedet af en meget, meget dygtig læge..
Ja, de kunne sågar stadig tale og sidde med ved bordet efter operationen

Anmeld

20. august 2009

ivfmarie

Ha ha! En rigtig dejlig gravi-drøm!! Underholdende læsning, om ikke andet!

Anmeld

20. august 2009

Lise

Tynen skriver:

Arhmen.. Det er så klamt!
Man drømmer bare de sygeste ting når man er gravid

Trine - Der i sidste graviditet spiste Stig sammen med min mor, og i denne graviditet overværede at Stig og min søster fik amputeret hovedet af en meget, meget dygtig læge..
Ja, de kunne sågar stadig tale og sidde med ved bordet efter operationen

HAHA, stakkels Stig - det er altid ham det skal gå ud over...

De drømme jeg havde da jeg ventede Simon gik bare ud på at jeg glemte ham, glemte at give mad, ren ble, hvor jeg havde lagt ham...

Men altså, en baby der hverken er en dreng eller en pige  Ikke bare en både-og, men en ingenting!

Anmeld

21. august 2009

Kaufie

Sindssyg drøm - men den afspejler vel hvad der rør sig i dig?

Du ved jo endnu ikke hvilket køn bebs har - derfor er den kønsløs - det andet ville jeg synes var mere skræmmende..... Og er det mon et udtryk for at kvalmen er ved at være overstået - det at I liiiige skulle ind og spise før moderkagen skulle ud?

Jeg drømte tit at jeg fødte mens jeg var gravid - men det gik så stærkt, at JM  ikke kunne gribe drengen selvom hun stod med baseball handsker på ......

Anmeld

21. august 2009

ka li ja

nej nej nej nej!!! selvom det var den særeste drøm, så var det sgu undeholdende
en rigtig jeg-er-gravid-drøm! jeg havde dæmer også mange syge drømme!
men tanken om at du har en ekstra moderkage er da lidt grineren

Anmeld

21. august 2009

Lise

Kaufie skriver:

Sindssyg drøm - men den afspejler vel hvad der rør sig i dig?

Du ved jo endnu ikke hvilket køn bebs har - derfor er den kønsløs - det andet ville jeg synes var mere skræmmende..... Og er det mon et udtryk for at kvalmen er ved at være overstået - det at I liiiige skulle ind og spise før moderkagen skulle ud?

Jeg drømte tit at jeg fødte mens jeg var gravid - men det gik så stærkt, at JM  ikke kunne gribe drengen selvom hun stod med baseball handsker på ......

Ja, det gør den vel

Det med kollegaerne i køkkenet - den ene var min kontormakker, og hun er netop begyndt at styre køkkenet i hjemmet, hvilket vi taler meget om. Ved ikke hvorfor det skulle være på et kollegie.

Da jeg ventede Simon drømte jeg altid om drengebabyer -altså helt fra starten da jeg heller ikke vidste hvad han var for en. Men jeg spekulerer meget over om det mon er en lillebror eller en lillesøster derinde. Håber bare at babyen i hvert fald ENTEN er en dreng ELLER en pige  Og ikke ingenting eller begge ting.

Det der med at vi lige skulle spise. Tror bare det er fordi min kontormakker synes jeg æder konstant. Og det gør jeg også. Og det griner vi så lidt af... Jeg er sgu bare så pisse sulten

Moderkagen. Altså sidste gang blødte jeg jo i mange timer efter fødslen, hvilket mundede ud i en meget voldsom oplevelse med masser af læger og sygeplejersker der trykkede og stak og hvad de ellers gjorde - og jeg mistede ca 2 liter blod. Og det var noget med livmoderen, og eventuelle hinderester der ikke var kommet ud. Det tænker jeg meget på nu. Fordi man skal jo føde ambulant når man er 2. gangs'er, og det VIL jeg IKKE!!!!!! Så det skal jeg tale med jordemoder om når jeg skal det i september. Men det fylder en smule i hovedet, selvom der er længe til...

Og så synes jeg at jeg har hørt mange grimme historier om babyer der dør af alle mulige årsager, tæt på fødslen. Og det er selvfølgelig også i mine tanker. Så det var nok derfor den døde baby skulle ligge i min fødeseng.

Ved ikke med Rønne og BILKA. Vi var på Bornholm i sommer... Vi har også været i BILKA...flere gange...

Nå, jeg skal hente Simon  vuggeren nu - og så kører vi hjem til bedste på weekend i Aalborg  mens Christian skruer hus herhjemme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.