Kaufie skriver:
Sindssyg drøm - men den afspejler vel hvad der rør sig i dig?
Du ved jo endnu ikke hvilket køn bebs har - derfor er den kønsløs - det andet ville jeg synes var mere skræmmende..... Og er det mon et udtryk for at kvalmen er ved at være overstået - det at I liiiige skulle ind og spise før moderkagen skulle ud?
Jeg drømte tit at jeg fødte mens jeg var gravid - men det gik så stærkt, at JM ikke kunne gribe drengen selvom hun stod med baseball handsker på ......
Ja, det gør den vel

Det med kollegaerne i køkkenet - den ene var min kontormakker, og hun er netop begyndt at styre køkkenet i hjemmet, hvilket vi taler meget om. Ved ikke hvorfor det skulle være på et kollegie.
Da jeg ventede Simon drømte jeg altid om drengebabyer -altså helt fra starten da jeg heller ikke vidste hvad han var for en. Men jeg spekulerer meget over om det mon er en lillebror eller en lillesøster derinde. Håber bare at babyen i hvert fald ENTEN er en dreng ELLER en pige

Og ikke ingenting eller begge ting.
Det der med at vi lige skulle spise. Tror bare det er fordi min kontormakker synes jeg æder konstant. Og det gør jeg også. Og det griner vi så lidt af... Jeg er sgu bare så pisse sulten

Moderkagen. Altså sidste gang blødte jeg jo i mange timer efter fødslen, hvilket mundede ud i en meget voldsom oplevelse med masser af læger og sygeplejersker der trykkede og stak og hvad de ellers gjorde - og jeg mistede ca 2 liter blod. Og det var noget med livmoderen, og eventuelle hinderester der ikke var kommet ud. Det tænker jeg meget på nu. Fordi man skal jo føde ambulant når man er 2. gangs'er, og det VIL jeg IKKE!!!!!! Så det skal jeg tale med jordemoder om når jeg skal det i september. Men det fylder en smule i hovedet, selvom der er længe til...
Og så synes jeg at jeg har hørt mange grimme historier om babyer der dør af alle mulige årsager, tæt på fødslen. Og det er selvfølgelig også i mine tanker. Så det var nok derfor den døde baby skulle ligge i min fødeseng.
Ved ikke med Rønne og BILKA. Vi var på Bornholm i sommer... Vi har også været i BILKA...flere gange...
Nå, jeg skal hente Simon vuggeren nu - og så kører vi hjem til bedste på weekend i Aalborg

mens Christian skruer hus herhjemme!
Anmeld