Iforhold til engangsindlæg, så kan det være du skal have flere mærker liggende, da det er indiviuelt hvad der er bedst. Jeg sivede igennem de fleste mærker, og skulle skifte en gang i timen. Ikke optimalt og dyrt! Jeg kunne kun bruge Grøn balances og så liberos.
Jeg brugte engangs inderst og uld yderst. Det holdte dem varme. Men fik alligevel brystbetændelse 4 gange! Den ene gang fordi der var en som åbnede et vindue mens jeg ammede
De andre gange har det også været i forbindelse med amning. Bare så du ved, at du sagens kan få det alligevel.
Men HVIS du så får det. Så en stofble i mikroovnen i 20 sek. og læg på brystet. Gerne mange gange i løbet af dagen. Ellers kan man få nogle silikoneindlæg der kan holde på varmen længere. Masser under den varme bruser, så du får knuderne væk.
Hvis jeg var dig, ville jeg hellere tænke hvad du gør HVIS du får det. Men stadig en god ide at have uldindlæg og en masse engang også 
Ja det gør røv hamrende ondt og er møg ubehageligt. (Jeg fik kulderystninger og blev svimmel/feber) Men hvis man tager det i opløbet, så snart man mærker let feber og ømhed, så kan man få det væk i løbet af et døgns tid 
Anmeld