BSB skriver:
Hey.
Det er selvfølgelig beklageligt og ikke i orden. Men klap lige hesten engang! Pædagoger er også mennesker, og den kan altså smutte engang imellem.
Som oftest er pædagogerne underbemandede og skal holde styr på f. eks. tøj, mad, sutter, forskellige bleer, hjemmesko, konflikter, overtøj, solcreme, huer/vanter, forældre, afskedssituationer, middagslur, allergier, rengøring, forskellige salver, legetøj, sløje børn, studerende, psykologer/fysioterapeuter, kurser osv. plus de skal hygge, læse, bygge, ud så børnene får frisk luft, ind så de kan slappe af, tørre op, rydde op, lege, udvikle, underholde, igangsætte, trøste og mange andre ting.
Alle disse ting skal de klare, og på en god dag er der 2 mennesker til 20-25 børn.
Sker det flere gange, kan jeg forstå reaktionen. En enkelt gang kan man påtale det og forvente det ikke sker igen. At reagere så voldsomt efter en enkelt fejl er efter min mening en kæmpe overreaktion og dybt unfair overfor pædagogerne.
Ligefrem at sende brev til kommunen er da helt skudt forbi - igen efter min mening. Jeg mener - og nu bliver jeg sikkert henrettet - at de forældre, der reagerer så voldsomt, blandt andet gør det ud fra en latent dårlig samvittighed over ikke at tage sig af deres børn selv. Dette er helt naturligt. Men det er ikke pædagogernes skyld.
Så du mener at de forældre der går op i deres borns ve og vel imens de er i inst og ikke vil godtage en odelagt bagdel pga man åbenbart ikke kan finde ud af et simpelt system med et kryds på en tavle ( som er det ,de gor i mine rollingerns inst)- at de forældre der vælger at synes det er skrækkeligt og ikke en i orden pasning af deres barn- de forældre de er altså fyldt med dårlig samvittighed over at de ikke selv passer deres born og derfor og kun derfor og altså ikke fordi de synes det er forkert - reagere som de gor med at klage over dårligt udfort arb?
Og self må forstå at det jo er fordi pædagogerne er så hårdt spændt for at de simpelthen ikke har tid til at lave et simpelt system med et kryds over de få born i bornehaven som går med ble....
Det lyder lige så logisk som at de forældre i denne tråd der mener at ts er way over the top over at klage egentligt nok bare er ligelglade med deres born og nok er de forældre der altid henter som de sidste og aldrig sender ordentlig madpakke med eller sorger for at bornene har skiftetoj i kassen - altså de ligeglade forældre 
Ironi kan være brugt .....