Har I også børn, der ikke vil i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. august 2009

linemus

Det er HVER aften, når jeg sætter Signe ned i tremmesengen. Så skriger hun. Lige med det samme. Og hun bliver ved og ved og ved og der er ingenting hun vil have. Hun tramper også meget for ligesom at sætte effekt på. Efter lang tids hylen kommer hun så pludseligt ned på normalt niveau og kan snakkes med og vil gerne have vand og til nød lægge sig ned. Det gør vi så ad lib. i et stykke tid.

Hvis hun er så træt, at hun får sig lagt ned, så ligger hun der og græder, mens hun "cykler" med benene eller banker dem ned i sengen. Det er som om, hun slet ikke kan finde ro. En dag lykkedes det mig at få hende til at holde op, ved at "ae" hende voldsomt på maven/brystkassen. Så slappede hun af, men det har ikke virket siden.

Er der andre, der kan nikke genkendende til det? Jeg har aldrig oplevet det ved de to andre, så hun bliver hurtigt gjort til hystaden i huset 

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Sweet1978

Nope vi har lige haft en periode fordi vi skiftede til juniorseng hvor det var sjovt at stå op.  Men nu godt en måned senere er det som det var med tremmesngen vi lægger hende op der ca. 19.30 og så ligger hun bare og hygger til hun sover, vi kommenterer ikke hvor længe det tager, så længe hun bare bliver liggende. Vi andre sover jo heller ikke lige hurtigt hver dag. Det skal være hyggeligt og rart at komme i seng det er vores mål og her funger det.

Anmeld

20. august 2009

Tynen

Åh for fanden, Line!
Jeg kender det alt, alt for godt men ved desværre ikke hvad jeg skal råde dig til

Jeg synes bare du skal vide at du ikke er alene, for det er da det sidste man orker når man aften efter aften skal udsættes for tortur når ungerne ikke vil lade en få fred
Som jeg skrev for nogle indlæg siden var jeg selv ved at rende fra hus og hjem af bare frustration, så jep.. Kender alt til følelsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.