baby julekalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Nu ved jeg jo at du før har brugt strømper i pakkekalender.. så en 5-pakke babystrømper, så er der jo lige til 5 dage 

Er ikke selv så meget til at bruge hårbånd til babyer, men hvis i gør det, så kan man jo få nogle bløde og fine nogle i H&M og måske er de heller ikke så dyre? Det kan være Elna synes det er sjovt hvis lillesøster får det.

Og ellers så er jeg også lidt på bar bund...

Vi har så mange strømper til hende 

Syntes ikke vi havde nogle så købte nogle pakker og så fandt jeg dem fra Elna  men kan jo sagtens pakke nogle af dem ind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Michelle88

Sidste år kunne man købe en julekalender med 24 pixi bøger, i boghandlerne. Så skal du ikke ud og finde så mange små gaver. Så kan i læse en bog hver dag, med/for pigerne.

Anmeld

1. oktober 2014

lineog4

Jeg ville spare lige der, og bare pakke noget ind der alligevel skal bruges... Mine har aldrig fået når de var babyer, og de andre troede på nissen alligevel  

Men det kunne jo også være julepynt til juletræet som lillesøster fik fordi hun ikke har brug for så meget fordi hun er så lille.

Vil sige også når de var et år, har det været minimalt hvad der er brugt af penge og måske bare været en pakke rosiner....

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Vi har så mange strømper til hende 

Syntes ikke vi havde nogle så købte nogle pakker og så fandt jeg dem fra Elna  men kan jo sagtens pakke nogle af dem ind 

Åh ja ok så er der garanteret nok. Strømpenisser, siger jeg bare.

Jeg tror ikke Elna vil synes det er forkert hvis I pakker brugt ind til lillesøster. Ved ikke om hun overhovedet ville studse over det?

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Michelle88 skriver:

Sidste år kunne man købe en julekalender med 24 pixi bøger, i boghandlerne. Så skal du ikke ud og finde så mange små gaver. Så kan i læse en bog hver dag, med/for pigerne.

Har købt lidt af gaverne men små bøger er da en god idé at tage med

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Åh ja ok så er der garanteret nok. Strømpenisser, siger jeg bare.

Jeg tror ikke Elna vil synes det er forkert hvis I pakker brugt ind til lillesøster. Ved ikke om hun overhovedet ville studse over det?

Jeg tror bestemt ikke hun vil tænke over det... hun ved ikke hvilket legetøj lillesøster har så hvis jeg tager noget fra nu opdager hun det aldrig

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Jeg tror bestemt ikke hun vil tænke over det... hun ved ikke hvilket legetøj lillesøster har så hvis jeg tager noget fra nu opdager hun det aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.