Lav puls :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. september 2014

Anonym trådstarter

Gode råd søges :-) 

jeg er 24år , vejer 77kilo og 181 høj . Jeg er ikke i super form men sådan okay .

min hvile puls er på 60 og det syntes jeg er lavt :/? 

Jeg har altid haft lavt blodtryk på 96/64 cirka og det har lægen sagt var ok og normalt. 

på det sidste har jeg døjet med noget svinmelhed og så opdager jeg nu den lave puls ? :/ hva gør man så lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

PernilleogLouis

Anonym skriver:

jeg er 24år , vejer 77kilo og 181 høj . Jeg er ikke i super form men sådan okay .

Jeg har altid haft lavt blodtryk på 96/64 cirka og det har lægen sagt var ok og normalt. 

på det sidste har jeg døjet med noget svinmelhed og så opdager jeg nu den lave puls ? :/ hva gør man så lige

en normal puls er jo ml 60-80 så den er jo ikke lav

Anmeld

1. oktober 2014

Maise86

Anonym skriver:

Dit blodtryk ligger i den lave ende af normalen, så hvis du pludselig døjer med svimmelhed ville jeg kontakte lægen igen og få en snak med ham :-)

Anmeld

1. oktober 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på det er dit lave blodtryk der gør du bliver svimmel! Har det nemlig selv

en hvilepuls på et slag i sekundet lyder da fint...?

Anmeld

1. oktober 2014

monzemussen

Pulsen er skam fint. Jeg har selv et lavt blodtryk. Det er som sådan ikke farligt at have et lavt blodtryk. Under min uddannelse som bioanalytiker har vi lært at man i princippet ikke kan have for lavt blodtryk. Der er ikke noget man kan komme i behandling for. Man skal dog Være OBS på at man ikke rejser/sætter sig for hurtigt op. Vil nok sige at din svimmelhed kommer af dit lave blodtryk 

Anmeld

1. oktober 2014

Jupiter

Min hvilepuls er på 53-54, så det er lavt. Men 60 lyder fint.

Jeg har også et lavt blodtryk, og jeg bliver svimmel når jeg rejser mig mv.

Da jeg var gravid var lægerne imponerede over mit meget "normale" blodtryk (det stiger ofte lidt når man bliver gravid, og mit gik så fra lavt til normalt ).

Nåh, min pointe er at man ikke kan gøre så meget ved det. Andet end at tage den med ro i de situationer hvor man bliver svimmel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.