Det at donere ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har altid haft et ønske om at kunne gøre noget, eller glæde andre mennesker som kunne have brug for det. Det får jeg nu mulighed for, og da jeg har haft kræft tæt ind på livet, har jeg bestemt mig for at jeg vil glæde de kræftramte børn på Riget med lidt ting der kan pifte deres hverdag lidt op.

Men hvem helt præcist skal man tage kontakt til for at forhører sig om hvordan og hvorledes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har altid haft et ønske om at kunne gøre noget, eller glæde andre mennesker som kunne have brug for det. Det får jeg nu mulighed for, og da jeg har haft kræft tæt ind på livet, har jeg bestemt mig for at jeg vil glæde de kræftramte børn på Riget med lidt ting der kan pifte deres hverdag lidt op.

Men hvem helt præcist skal man tage kontakt til for at forhører sig om hvordan og hvorledes? 

Hvad tænker du på at donere?

Anmeld

29. september 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Ringer til riget og fortæller dine planer, så bliver du automatisk stillet om til de som har med sådanne ting at Gøre

Anmeld

29. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvad tænker du på at donere?

Jeg tænker på en del legetøj, tv, dvd` afspiller, film.. noget i den stil..  :-)

Anmeld

29. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tænker på en del legetøj, tv, dvd` afspiller, film.. noget i den stil..  :-)

Pengebeløb kan indbetales.

De modtager intet brugt af hygiejnehensyn.

Hvis nye ting indkøbes, skal alt overholde Miljøministeriets 10 bud.

For dem vil penge have mest værdi, da de så kan købe det, de har brug for, og nu om stunder har de nye dyre spillemaskiner høj værdi, da de kan få mange timer til at gå på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.