Fagpakken - sygeplejerske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

Marts<3

Twinkle little star skriver:

Den skal du nok klare.. Jeg er 110 % single mor, ingen far indover her.. Mine forældre har kun hjulpet når jeg arbejder weekend og aften vagter, ellers har det været nødt til at hænge sammen.. 

Mon du kan bruge nogle af dine fag fra kontor uddannelse? 

Jeg havde 2 af mine hg fag på højt niveau, så det var kun 2 fag jeg skulle bestå for at komme ind på Semi.

hvor der er vilje er der vej... 

Jeg kan slet ikke bruge noget som helst fra min HG. 

Niveauerne på min HG eksamen er for lave. Jeg skal have Dansk A, Biologi B, Engelsk B og psykologi C. 

Jeg skal ud og have noget relevant erhvervserfaring for at få en god chance for at komme ind på Metropol. 

Jeg skal tag mig sammen i Dansk, Biologi og nok også engelsk. Min eks. er en haj til engelsk, og min gode veninde er lægestuderende. Så må have dem på hurtig kald hvis jeg brænder helt sammen:-) 

Men ja, hvor der er vilje er der vej! Jeg VIL være sygeplejerske. 

Jeg er glad for mit netværk 

Syntes du er MEGA sej og klare det hele alene så godt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

PernilleogLouis

Marts<3 skriver:

Hej... 

Jeg har tilmeldt mig fagpakken - sygeplejerske, E-learning. 

Har fået beskeden idag, at der en aflevering i hvert fag(4) om ugen! Hold da op.. Men okay, det klare jeg da bare, tror jeg nok!

Men ville lige høre, om nogle af Jer herinde har taget denne løsning, om at det gav adgang til sygeplejerskeskolen?

Jeg er alene mor, så kom gerne med en udmelding om livet som studerende enlig mor... 

Jeg er ved at tag sygeplejerske uddannelsen som E-learing og er også alene med min dreng (10-4 ordning). Jeg syns det er en super måde at læse på - vi ved hvad vi skal i ca 3 mdr frem så der er også mulighed for at planlægge

Anmeld

29. september 2014

Marts<3

PernilleogLouis skriver:

Jeg er ved at tag sygeplejerske uddannelsen som E-learing og er også alene med min dreng (10-4 ordning). Jeg syns det er en super måde at læse på - vi ved hvad vi skal i ca 3 mdr frem så der er også mulighed for at planlægge

Er det enkelt fag/fagpakken på VUC du tager som E-learning?

Anmeld

29. september 2014

PernilleogLouis

Marts<3 skriver:

Er det enkelt fag/fagpakken på VUC du tager som E-learning?

Det er den alm uddannelse som sygeplejerske

Anmeld

29. september 2014

Marts<3

PernilleogLouis skriver:

Det er den alm uddannelse som sygeplejerske

Okay, vidste ikke man kunne tag den som E-learning.

Hvordan forgår det? Hvilket sted er du tilknyttet?

Anmeld

29. september 2014

PernilleogLouis

Marts<3 skriver:

Okay, vidste ikke man kunne tag den som E-learning.

Hvordan forgår det? Hvilket sted er du tilknyttet?

Jeg er tilknyttet Slagelse (bor i Hvidovre). Man er der så ca 3 dage om måneden og tiden imellem er der så læsning og gruppeopgaver der skal laves

Anmeld

29. september 2014

Marts<3

PernilleogLouis skriver:

Jeg er tilknyttet Slagelse (bor i Hvidovre). Man er der så ca 3 dage om måneden og tiden imellem er der så læsning og gruppeopgaver der skal laves

Fedt! Det vil jeg undersøge nærmere... Tak for svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.