Mother-love skriver:
Tak for svar. Men det er for at jeg har en klapvogn nu til Isabella da der er lidt over 2,5 km til bhv. Og lige pt. Kører hun på sin løbecykel. Men når vinteren kommer og der bliver glat vil jeg helst ikke hun kører på cykel. Og nogen dage kan hun godt gå derover men hun har også dage hvor hun ikke kan. Og jeg kan ikke løfte hende, både pga maven men også pga mit piskesmæld.
det er jo ikke en klapvogn der bliver købt for kun at kan bruges et par mdr. Det bliver en der også skal bruges til lillebror. Og når vi når så langt at det hovsagligt at klapvognen der skal bruges er Isabella så stor at hun godt selv kan gå eller cykel.
Ja, men du kan vel også bruge ståbrættet om vinteren, i flyverdragt. det var mere for, at lillebror har et varmt sted at ligge, når du aflevere. Så du kan pakke ham ind i barnevognen. Vil du bære på lillebror i kulden eller hvordan?
Og hvis hun skal have lov til at gå, synes jeg ståbræt er bedre, og så måske falder du over et endnu bedre tilbud om nogle måneder, eller at den der bliver billigere.
Men det er jo hvad du vil synges, jeg ville vælge ståbræt når hun er så stor og vente med at købe barnevognen.
Anmeld