penge for den tabte tand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.144 visninger
22 svar
58 synes godt om
28. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har en dejlig søn på næsten 7 år som får 10,- af tandfeen hver gang han har lagt den under puden.

Han havde en meget lys rokketand i går, men vi måtte ikke tage den ud. Nu her efter morgenmadenopdagede  jeg at han har tabt den, men den ligger ikke i sengen så han har slugt den - enten i nat eller med morgenmaden...

Han er rigtig ked af at han ikke har givet den til tandfeen, så jeg overvejer om jeg skal give ham et lille "trøste beløb"...

HVAD VILLE I GØRE?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2014

PernilleogLouis

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har en dejlig søn på næsten 7 år som får 10,- af tandfeen hver gang han har lagt den under puden.

Han havde en meget lys rokketand i går, men vi måtte ikke tage den ud. Nu her efter morgenmadenopdagede  jeg at han har tabt den, men den ligger ikke i sengen så han har slugt den - enten i nat eller med morgenmaden...

Han er rigtig ked af at han ikke har givet den til tandfeen, så jeg overvejer om jeg skal give ham et lille "trøste beløb"...

HVAD VILLE I GØRE?...

Herhjemme ved tandfeen godt at man har tabt en tand selvom den ikke er under puden så der får man penge alligevel

Anmeld

28. september 2014

Ms.Momo

PernilleogLouis skriver:

Herhjemme ved tandfeen godt at man har tabt en tand selvom den ikke er under puden så der får man penge alligevel

Så jeg skal fortælle hans far det så han kan ligge en mønt under puden, selvom der ikke er nogen tand?

Anmeld

28. september 2014

Nystart

Her er der ingen penge hvis der ingen tand er....

Anmeld

28. september 2014

SandraXOXO

Herhjemme kommer tandfeen alligevel. :-) 

Anmeld

28. september 2014

Havfruen

Ms.Sunshine skriver:

HVAD VILLE I GØRE?...

Jeg ville skrive et brev til tandfeen sammen med barnet om hvad der er sket med tanden  Og så lægge det under puden, istedet for. 

Anmeld

28. september 2014

Ms.Momo

Havfruen skriver:

Jeg ville skrive et brev til tandfeen sammen med barnet om hvad der er sket med tanden  Og så lægge det under puden, istedet for. 

Tak for ideen...

vi har aftalt at jeg hjælper ham med at skrive brevet og så kan han putte det under hovedpuden i aften hjemme hos far... så nu er det bare lige at minde far om at få fat i en 10'er... 

Anmeld

28. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker da at tandfeen har været og har taget tanden med, fordi den var så fin. Men at tandfeen måske bare har tabt pengene om bag sengen, også liger pengene der alligevel... Vh stine

Anmeld

28. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nystart skriver:

Her er der ingen penge hvis der ingen tand er....

Det er da ærgeligt at "straffe" barnet for noget h*n ikke selv kan gøre for..

Anmeld

28. september 2014

Nystart

Mom skriver:

Det er da ærgeligt at "straffe" barnet for noget h*n ikke selv kan gøre for..

Her ses det ikke som en straf..

har hun en tand der er på nippet til at ryge ud, når hun kommer i sin seng.. går der max 10 min fra hun er lagt til hun kommer med den.. fordi hun så har pillet den ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.