Hej til alle er der også venter jeres små julebørn til december! :-)
Jeg fandt sidste mandag ud af at jeg er gravid, og blev rimelig chokeret over at jeg var så langt henne. Jeg har fået termin d. 17/12 og er idag 28+3. Vi har fået at vide at det nok bliver en lille pige, og jeg har allerede fundet et navn: Aviaya - til gengæld er der så meget andet jeg mangler, og pengene er små. Synes det er så stressende kun at have så kort tid tilbage på grund af så meget der skal ordnes, til gengæld skal jeg kun vente små 3 måneder på at se hende! Men på de 3 måneder skal jeg også nå at finde en ny lejlighed og flytte ind og komme på plads der! Puha, så mange ting og så mange penge! ;-)
Det var virkelig mærkeligt pludseligt at skulle indstille mig på at være mor, og lige forstå at der faktisk er et lille menneske derinde, når man ikke har haft nogen anelse om det! Og ja, man burde jo tro at man ligesom opdagede at man er gravid når man er i 27. uge, men jeg har altid været en stor pige, så det er først den seneste tid at jeg har synes at jeg var blevet lidt tykkere end jeg plejer at være - og da jeg var syg dengang tilbage i april, maj, juni, juli var jeg ved lægen som sagde at jeg bare havde haft en mave/tarm-infektion - og inden jeg blev gravid var min mens meget uregelmæssig og så har jeg pletblødt igennem graviditeten... Så det er lidt som om skæbnen ville at jeg skal have det her barn nu! <3
Ligenu vokser maven med lynets hast, det er så skønt at følge med i, når man ved hvorfor den vokser, hehe! :-) Hele min familie har været så søde og positive, og mine veninder er gået i totalt baby-mood - så dejligt med en masse gode mennesker omkring mig!
Nå jamen det var lige min historie, ville lige sige hej til jer! :-)
Vedhæfter lige et billede fra igår (28+2)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld