Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chili skriver: Hej med jer Jeg har en lille bøn til en venlig sjæl. Jeg har en veninde med en datter på 4 måneder. Hun og hendes kæreste står i den uheldige situation at have købt en brugt barnevogn, som nu allerede er helt ubrugelig! Hun har fødselsdag her om 14 dage og ville gerne kunne opfylde hendes største ønske, nemlig en ny barnevogn. Så findes der mon nogle, der har en barnevogn stående de ikke bruger? Den skal være i fin stand, kunne køre osv. alt det basale, da den skal bruges som primær vogn. Jeg har dog maks 300kr. at gøre godt med. Jeg bor i Hillerød - Nordsjælland. Tak fordi du læste med og god dag
Hej med jer
Jeg har en lille bøn til en venlig sjæl.
Jeg har en veninde med en datter på 4 måneder. Hun og hendes kæreste står i den uheldige situation at have købt en brugt barnevogn, som nu allerede er helt ubrugelig!
Hun har fødselsdag her om 14 dage og ville gerne kunne opfylde hendes største ønske, nemlig en ny barnevogn.
Så findes der mon nogle, der har en barnevogn stående de ikke bruger? Den skal være i fin stand, kunne køre osv. alt det basale, da den skal bruges som primær vogn.
Jeg har dog maks 300kr. at gøre godt med.
Jeg bor i Hillerød - Nordsjælland.
Tak fordi du læste med og god dag
Har du været inde på nogle af baby siderne på face ? jeg har set rigtig mange barnevogne de gerne vil sælge billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigent skriver: Jeg tænker du kunne lave et hjemme lavet gavekort også ligge 300 kr i også skrive det er et tilskud til en barnevogn. Prøv at se den her om den kunne være noget http://www.dba.dk/barnevogn-trille-god-stan/id-1010103174/
Jeg tænker du kunne lave et hjemme lavet gavekort også ligge 300 kr i også skrive det er et tilskud til en barnevogn.
Prøv at se den her om den kunne være noget
http://www.dba.dk/barnevogn-trille-god-stan/id-1010103174/
Ja, havde jeg også overvejet, som en hjælp på vejen
mor:) skriver: Kan du ikke prøve at kontakte nogen af hendes veninder alligevel - det kam være de også synes det er en fantastisk ide?
Kan du ikke prøve at kontakte nogen af hendes veninder alligevel - det kam være de også synes det er en fantastisk ide?
Tjoo.. Kunne måske prøve at skrive til dem på facebook..
Nørreslet skriver: Har du været inde på nogle af baby siderne på face ? jeg har set rigtig mange barnevogne de gerne vil sælge billigt
Nej, er kun medlem af brugt og billig siderne
hvad er det for nogle sider?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128