Et lille råb om hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
13 svar
5 synes godt om
27. september 2014

Chili

Hej med jer 

Jeg har en lille bøn til en venlig sjæl. 

Jeg har en veninde med en datter på 4 måneder. Hun og hendes kæreste står i den uheldige situation at have købt en brugt barnevogn, som nu allerede er helt ubrugelig!  

Hun har fødselsdag her om 14 dage og ville gerne kunne opfylde hendes største ønske, nemlig en ny barnevogn. 

Så findes der mon nogle, der har en barnevogn stående de ikke bruger? Den skal være i fin stand, kunne køre osv. alt det basale, da den skal bruges som primær vogn. 

Jeg har dog maks 300kr. at gøre godt med. 

Jeg bor i Hillerød - Nordsjælland. 

Tak fordi du læste med og god dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Troldemommi

Chili skriver:

Hej med jer 

Jeg har en veninde med en datter på 4 måneder. Hun og hendes kæreste står i den uheldige situation at have købt en brugt barnevogn, som nu allerede er helt ubrugelig!  

Hun har fødselsdag her om 14 dage og ville gerne kunne opfylde hendes største ønske, nemlig en ny barnevogn. 

Så findes der mon nogle, der har en barnevogn stående de ikke bruger? Den skal være i fin stand, kunne køre osv. alt det basale, da den skal bruges som primær vogn. 

Hvor er du en dejlig veninde 

Har du tjekket dba.dk og guloggratis, markedet for brugte barnevogne er stort så måske du er heldig 

Monica 

Anmeld

27. september 2014

Chili

Troldemommi skriver:

Hvor er du en dejlig veninde 

Har du tjekket dba.dk og guloggratis, markedet for brugte barnevogne er stort så måske du er heldig 

Monica 

Man må jo hjælpe hvor man kan 

Jeg har kigget og de er desværre alle for dyre  

Anmeld

27. september 2014

Karina84

Tror det bliver svært at finde en til 300kr. medmindre det er en "altan-barnevogn", eller en der kan stå i DP. Altså som ikke er så godt at trille med, men som kan fungere når baby skal sove.

Men pøj pøj med jagten, tanken er virkelig sød og håber du er heldig 

Anmeld

27. september 2014

Chili

Karina84 skriver:

Tror det bliver svært at finde en til 300kr. medmindre det er en "altan-barnevogn", eller en der kan stå i DP. Altså som ikke er så godt at trille med, men som kan fungere når baby skal sove.

Men pøj pøj med jagten, tanken er virkelig sød og håber du er heldig 

Tror også det bliver svært 

Men måtte prøve 

Anmeld

27. september 2014

TNBC

Chili skriver:

Hej med jer 

tænker om du ikke kender andre af hendes veninder eller familie, du kan snakke med om at slå jer sammen til at købe en barnevogn, da det jo virkelig er noget de har brug for. ?

Anmeld

27. september 2014

Mettefpigen

Jeg har en barnevogn du gerne må købe for 300 kr, men jeg bor i Odense....

Anmeld

27. september 2014

Chili

Yurie skriver:

tænker om du ikke kender andre af hendes veninder eller familie, du kan snakke med om at slå jer sammen til at købe en barnevogn, da det jo virkelig er noget de har brug for. ?

Jeg snakker ikke med så mange af hendes andre veninder. Og hendes familie har ingen penge 

men ellers godt forslag, tak 

Anmeld

28. september 2014

Pigent

Jeg tænker du kunne lave et hjemme lavet gavekort også ligge 300 kr i også skrive det er et tilskud til en barnevogn.

Prøv at se den her om den kunne være noget 

http://www.dba.dk/barnevogn-trille-god-stan/id-1010103174/

Anmeld

28. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chili skriver:

Jeg snakker ikke med så mange af hendes andre veninder. Og hendes familie har ingen penge 

men ellers godt forslag, tak 

Kan du ikke prøve at kontakte nogen af hendes veninder alligevel - det kam være de også synes det er en fantastisk ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.