Vanessa's vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

mortilsilke

Christine skriver:

Tillykke med hende! Hun ser helt perfekt ud 

Må indrømme at det rammer lidt hårdt at læse din historie, for jeg er ret sikker på du havde termin 1-2 dage før mig og min baby er skønnet til at være omkring 20% for lille. Så bliver ret nervøs.

Men det er dejligt det gik godt og at hun kan blive passet godt på udenfor. Kender alt for godt det med at få akut kejsersnit (og så ved første barn) og følelsen af at babyen bliver taget lidt fra dig. Man er jo både lykkelig og ulykkelig. Dejligt at din kæreste kunne være der!

Jeg kom mig ret hurtigt over kejsersnit begge gange, så selv om det gør vildt ondt nu, så er der lys forude!! Efter en uge kunne jeg gå forholdsvis langt uden de store smerter.

Hvis du får tid og overskud til at svare, så tænkte jeg på om du har fået at vide hvorfor hun blev så stresset? Havde det noget med diabetes at gøre? 

Hun fik stress, fordi jeg var stresset konstant, og havde en del problemer med diverse ting og sager under graviditeten... Så nu ved jeg virkelig og har oplevet på egen krop hvor VIGTIGT det er IKKE at stresse, og nyde sin graviditet. Jeg er dybt ulykkelig over at jeg har sat min datter i denne position, ved ikke bare at tage en slapper når selv læger bas mig om det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Signe-bine

Ååååh en smuk historie, jeg sidder og småtuder i s-toget... Hvor er du bare stærk og sej og jeres lille pige er bare skøn... Og hvor er det fantastisk at kunne fornemme al denovervældende kærlighed gennem hele  teksten.

alt det bedste her fra

Anmeld

29. september 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Hun fik stress, fordi jeg var stresset konstant, og havde en del problemer med diverse ting og sager under graviditeten... Så nu ved jeg virkelig og har oplevet på egen krop hvor VIGTIGT det er IKKE at stresse, og nyde sin graviditet. Jeg er dybt ulykkelig over at jeg har sat min datter i denne position, ved ikke bare at tage en slapper når selv læger bas mig om det 

Kan godt forstå det ikke er drømmesituationen at hun kom tidligt, hun er også en lillebitte (men SÅ fin) mus  Men du må ikke klandre dig selv for det, for der er jo en grund til at du blev stresset og jeg er sikker på det er noget du ikke kunne gøre for.

Og nu er hun jo ude så i rigtigt kan holde øje med hvordan hun har det. Håber hun har det godt og snart kan komme af cpap. Og god bedring med dit ks ar, det er jo vigtigt du også passer på dig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.