min morgen griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja nåede jo ikke en gang at kigge på tilbuds hylder

Ej så er det jo ikke en rigtig tur i Netto 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ej så er det jo ikke en rigtig tur i Netto 

Nej vel

Anmeld

1. oktober 2014

Mumto3

Kay skriver:

Tja hvis jeg går over tid så kommer jeres først...

Jeg har valgt at give op og tænker jeg går 14 dage over og det bliver imens vi flytter  

Efter læge og jm havde kørt det hele sådan op var jeg jo sikker på at få et september barn selvom termin hedder 14 oktober men de kan da rende mig nedsat føde fortidligt

Ih hvor jeg kender det. Min jordmoder krydsede finger for at jeg ikke fødte juleaften, for fødslen var lige op over den 22-23 december.  Det gjorde jeg heldigvis ikke, og mellem jul og nytår var jeg til jordemoder igen. Der sagde hun at jeg helt sikkert at havde født før nytår, hun kørte en strimmel og jeg havde fine regelmæssige veer. Da det blev nytårsaften havde jeg stadig ikke født, men vi turde ikke andet end blive hjemme, ædru og vente på at jeg gik i fødsel. Der skete ingen ting!!!! Min søn blev født 16 januar. Altså 3 uger EFTER juleaften, hvor JM ellers havde sagt at jeg nok fødte Hold fast en lang ventetid, når man hele tiden troede at NU var det nu.

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Mumto3 skriver:

Ih hvor jeg kender det. Min jordmoder krydsede finger for at jeg ikke fødte juleaften, for fødslen var lige op over den 22-23 december.  Det gjorde jeg heldigvis ikke, og mellem jul og nytår var jeg til jordemoder igen. Der sagde hun at jeg helt sikkert at havde født før nytår, hun kørte en strimmel og jeg havde fine regelmæssige veer. Da det blev nytårsaften havde jeg stadig ikke født, men vi turde ikke andet end blive hjemme, ædru og vente på at jeg gik i fødsel. Der skete ingen ting!!!! Min søn blev født 16 januar. Altså 3 uger EFTER juleaften, hvor JM ellers havde sagt at jeg nok fødte Hold fast en lang ventetid, når man hele tiden troede at NU var det nu.

Lige netop fald være 34+0 fik jeg afvide at hvis jeg nåede en uge mere var jeg heldig jo indtil videre har jeg været heldig gange 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.