min morgen griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Viva, det er da ret godt fundet på  

Hun har hørt der har været talt om det og hun opfanger så meget og husker helt vildt godt

Den ene dag, min mor og far var forbi snakkede vi imens Elna legede om at de skulle i iKea og købe nye madrasser... Elna legede og reagerede ikke på vi snakkede...

Om aftenen ringede min mor og jeg spurgte om de havde købt nye madrasser, hvor Elna stopper sin jeg og siger "Elna også snakke med bedste!"

Lidt over en uge efter var vi der hjemme og Elna går ind i deres soveværelse for at kigge på min mors smykker som hun plejer... på vejen ud klapper hun på sengen og siger "bedste nye drasser" 

Det var lige efter hun fyldte 2 år  og vi har altså ikke snakket mere end det om bedstes nye madrasser, det er jo ikke lige frem hot topic 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Det må blive næste lørdag så

jeg troede/håbede virkeligt det blev i september her, men med i dag og i morgen tilbage af denne måned og ingen udsigt til fødsel må vi nok indstille os på at eet (ud af fem børn ialt) lige kommer i oktober i stedet

Ja det kan jeg godt forstå  her håber jeg bare at hun kommer før termin så jeg ikke føder før tæt på flytning 

Anmeld

29. september 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

Hun har hørt der har været talt om det og hun opfanger så meget og husker helt vildt godt

Den ene dag, min mor og far var forbi snakkede vi imens Elna legede om at de skulle i iKea og købe nye madrasser... Elna legede og reagerede ikke på vi snakkede...

Om aftenen ringede min mor og jeg spurgte om de havde købt nye madrasser, hvor Elna stopper sin jeg og siger "Elna også snakke med bedste!"

Lidt over en uge efter var vi der hjemme og Elna går ind i deres soveværelse for at kigge på min mors smykker som hun plejer... på vejen ud klapper hun på sengen og siger "bedste nye drasser" 

Det var lige efter hun fyldte 2 år  og vi har altså ikke snakket mere end det om bedstes nye madrasser, det er jo ikke lige frem hot topic 

jaaaa. små gryder har ører... også selvom de ikke lytter ativt så hører de fanme alligevel efter nogengange..

vi bliver også overraskede herhjemme nogengange

ikke altid positivt overraskede, men det er vel meget normalt.

Anmeld

29. september 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

jaaaa. små gryder har ører... også selvom de ikke lytter ativt så hører de fanme alligevel efter nogengange..

vi bliver også overraskede herhjemme nogengange

ikke altid positivt overraskede, men det er vel meget normalt.

jo tak... der kommer nogle gange nogle ord og sætninger man ikke lige regner med... fx. "mors store røv"  ja vi takker farmand for at elna lærte det 

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Vi havde heller ikke noget navn til Elna, hun var faktisk et par uger gammel før vi blev enige 

Godt at høre at vi ikke er de eneste "langsomme". Vi får nok vores baby om to uger og vi har ikke engang plads i lejligheden endnu, så et navn er ikke lige førsteprioritet   Ja, vi er verdens ondeste forældre 

Kan det virkelig passe at vores lillesøster kommer før jeres, det havde jeg ikke regnet med 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Godt at høre at vi ikke er de eneste "langsomme". Vi får nok vores baby om to uger og vi har ikke engang plads i lejligheden endnu, så et navn er ikke lige førsteprioritet   Ja, vi er verdens ondeste forældre 

Kan det virkelig passe at vores lillesøster kommer før jeres, det havde jeg ikke regnet med 

Tja hvis jeg går over tid så kommer jeres først...

Jeg har valgt at give op og tænker jeg går 14 dage over og det bliver imens vi flytter  

Efter læge og jm havde kørt det hele sådan op var jeg jo sikker på at få et september barn selvom termin hedder 14 oktober men de kan da rende mig nedsat føde fortidligt

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Tja hvis jeg går over tid så kommer jeres først...

Jeg har valgt at give op og tænker jeg går 14 dage over og det bliver imens vi flytter  

Efter læge og jm havde kørt det hele sådan op var jeg jo sikker på at få et september barn selvom termin hedder 14 oktober men de kan da rende mig nedsat føde fortidligt

Ja det er noget snyd! Hvis det er nogen trøst, så synes jeg også det er noget rod hvis jeg kommer først. Har fået tid til ks 15. Oktober og der er jeg kun 37+5 

Går ikke ud fra du føler du snart er ved at føde? 

Skørt med læger og jordemødre.. stoler heller ikke så meget på deres ord i dag 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ja det er noget snyd! Hvis det er nogen trøst, så synes jeg også det er noget rod hvis jeg kommer først. Har fået tid til ks 15. Oktober og der er jeg kun 37+5 

Går ikke ud fra du føler du snart er ved at føde? 

Skørt med læger og jordemødre.. stoler heller ikke så meget på deres ord i dag 

Havde opstarts veer igen i går der gik i sig selv og har ondt og tyngde i mit skamben hele tiden, så meget i dag at jeg går langsommere end en forældre i Elnas institution der har et stift ben seriøst, vi skulle lige i netto inden vi skulle hente Elna, min mand gik ind og 2 de to ting vi skulle ha betalte og var på vej ud da jeg nåede butiks døren 

Anmeld

1. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Havde opstarts veer igen i går der gik i sig selv og har ondt og tyngde i mit skamben hele tiden, så meget i dag at jeg går langsommere end en forældre i Elnas institution der har et stift ben seriøst, vi skulle lige i netto inden vi skulle hente Elna, min mand gik ind og 2 de to ting vi skulle ha betalte og var på vej ud da jeg nåede butiks døren 

Jeg kan godt se det for mig!! Det må da være vildt ubehageligt.

Håber det bliver snart, så du ikke skal køres rundt i indkøbsvognen næste gang i skal i Netto 

Anmeld

1. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg kan godt se det for mig!! Det må da være vildt ubehageligt.

Håber det bliver snart, så du ikke skal køres rundt i indkøbsvognen næste gang i skal i Netto 

Ja nåede jo ikke en gang at kigge på tilbuds hylder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.