Jeg tror ikke på at der er den perfekte ælder for børn at få søskende...
Jeg har altid sagt at jeg under ingen omstændigheder ville have 3 år imellem mine, da jeg synes der sker RIGTIG mange forandringer i barnets liv, børnehave, ble og sut... MEN det er jo bare min mening
Jeg havde et ønske om at mine skulle være tættere end de er, men er også glad for at de ikke blev det
Jeg tror det er vigtigt at give små børn så meget nærvær og opmærksomhed som muligt, og det er svært hvis man har 2 meget små børn, da du umuligt kan forklare den "store" hvorfor mors arme ikke er ledige. Og jeg ville have haft dårlig samvittighed hele tiden overfor den store.
Jeg har 2 år og 4 mdr mellem mine piger, og for os har det været perfekt, Ella trives i VS og der er ikke nogle større ting der ændres, udover at hun blev storesøster
Det er gået stort set gnidnings frit. Hun elsker lillesøster, kysser og krammer, aer og vugger, tørre næse og skifter ble, hun er så stolt hver dag når vi kommer i VS, og viser stolt sin lillesøster frem, og siger til de andre at de skal være stille og rolig ved lillesøster
Men man skal gøre som man føler for, og kigge på det enkle barn, ikke alle børn er lige mor glade
Anmeld