Børn tæt på hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Mor til Ella

Jeg tror ikke på at der er den perfekte ælder for børn at få søskende...

Jeg har altid sagt at jeg under ingen omstændigheder ville have 3 år imellem mine, da jeg synes der sker RIGTIG mange forandringer i barnets liv, børnehave, ble og sut... MEN det er jo bare min mening

Jeg havde et ønske om at mine skulle være tættere end de er, men er også glad for at de ikke blev det 

Jeg tror det er vigtigt at give små børn så meget nærvær og opmærksomhed som muligt, og det er svært hvis man har 2 meget små børn, da du umuligt kan forklare den "store" hvorfor mors arme ikke er ledige. Og jeg ville have haft dårlig samvittighed hele tiden overfor den store.

Jeg har 2 år og 4 mdr mellem mine piger, og for os har det været perfekt, Ella trives i VS og der er ikke nogle større ting der ændres, udover at hun blev storesøster Det er gået stort set gnidnings frit. Hun elsker lillesøster, kysser og krammer, aer og vugger, tørre næse og skifter ble, hun er så stolt hver dag når vi kommer i VS, og viser stolt sin lillesøster frem, og siger til de andre at de skal være stille og rolig ved lillesøster

Men man skal gøre som man føler for, og kigge på det enkle barn, ikke alle børn er lige mor glade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

L-Mortil3

Ork ja, masser af erfaring :-) vores er der 16mdr imellem og er idag 3 og 4 ! Vi fik rigtig mange ord med på vejen om at det blev super hårdt og den store kunne ikke få lov at være lille osv... Men det er bare gået så godt!!!! Nu er de jo samme køn hvilket nok også hjælper, men selvom Milan (den mindste) er og har været meget meget syg så tænker jeg ikke det hat været hårdere eller sværere at have 2 frem for en. Vores har altid leget godt sammen, og fundet ud af tingene...

de har hver deres værelse men insistere på at sove i samme seng :-) 1 i fodenden og en i hovedenden! Hvis i har overskud så gør det endelig!!! 

Der er aldrig bøvl med at de keder sig hehe de er hinandens bedste venner :-) 

Anmeld

26. september 2014

Skouboe

Jeg har piger med 18 måneder i mellem og nu hvor de er store, 4 og 5 1/2, har de rigtigt meget glæde af hinanden. Da de var små var det benhårdt, også fordi vi var så uheldige at lillesøster bl.a. var ørebarn og aldrig sov. Jeg ville ikke ønske tilsvarende for min værste fjende.

Anmeld

27. september 2014

missehxx

Tak for alle jeres super gode svar, dejligt at høre så mange gode erfaringer �� kan ikke helt se det der med at det er synd for den "store" fordi man ikke lige har tid pga den lille, for sådan vil det jo også være med tvillinger engang imellem? ����

Anmeld

27. september 2014

missehxx

Tak for alle jeres super gode svar, dejligt at høre så mange gode erfaringer �� kan ikke helt se det der med at det er synd for den "store" fordi man ikke lige har tid pga den lille, for sådan vil det jo også være med tvillinger engang imellem? ����

Anmeld

27. september 2014

Baby15

missehxx skriver:

Der er altid nogen der mener at det er synd at have dem tæt, men mine er nu ganske tilfreds med at have hinanden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.