Hvilke bind skal jeg mon købe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

LinLin

På Skejby skal man nu have nærmest alt med selv - inkl babydyne og tøj til at føde i   Så jeg regner ikke med at jeg får bare et enkelt bind med hjem  (måske får jeg allernådigst lov at få et til hjemturen )

Jeg har købt tre pakker natbind (Always) men påtænker at købe de de tena også.... De må da kunne suge noget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Frk.S

Almindelige natbind fra Libresse efter de første par dage, hvor jeg brugte de store fra sygehuset. 

Derefter gik jeg over til de lysrøde fra Libresse og til sidst bare trusseindlæg. 

Anmeld

26. september 2014

anonym10101

Isabella_mor skriver:

ja nu nærmer fødslen sig jo og jeg har født før ja ja.. men det er immervæk 3½ år siden og jeg kan da ikke huske hvilke bind jeg købte til efter fødslen...

jeg var lige i bilka i dag, og der var jo et KÆMPE udvalg, så jeg lod være med at købe nogen, og besluttede mig i stedet for at når jeg kom hjem så ville jeg lige spørge herinde.

Hvilke bind kan I anbefale til efter fødslen??

(jeg får nok nogle af de der kæmpe bind med hjem fra sygehuset, men de slipper jo op på et tidspunkt... )

Jeg blødte kun en uge efter fødslen og kunne fint nøjes med de billige fra Ekstra

Anmeld

26. september 2014

Isabella_mor

Tusind tak ladies. Jeg tror måske det må blive nogle jeg køber når jeg har født så...

Anmeld

27. september 2014

Leneur

Isabella_mor skriver:

Tusind tak ladies. Jeg tror måske det må blive nogle jeg køber når jeg har født så...

Og du finder ud af hvor meget du bløder.

Jeg blødte rigtig meget i næsten 8 uger, så var på apoteket efter fødselsbind efter vi kom hjem og selvom de var dyre, var pengene givet godt ud... 

Anmeld

27. september 2014

LJMNA

De to gange jeg har født på Holbæk, har jeg fået en hel pakke libres natbind med hjem, dem brugte jeg de to første dage hele døgnet, derefter en lyserød pakke (samme mærke) om dagen og natbind op natten, indtil der var gået en uge så var det de lyserøde hele døgnet. 

Anmeld

27. september 2014

Baby15

Always nat bind  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.