Hvilke bind skal jeg mon købe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
16 svar
1 synes godt om
26. september 2014

Isabella_mor

ja nu nærmer fødslen sig jo og jeg har født før ja ja.. men det er immervæk 3½ år siden og jeg kan da ikke huske hvilke bind jeg købte til efter fødslen...

jeg var lige i bilka i dag, og der var jo et KÆMPE udvalg, så jeg lod være med at købe nogen, og besluttede mig i stedet for at når jeg kom hjem så ville jeg lige spørge herinde.

Hvilke bind kan I anbefale til efter fødslen??

(jeg får nok nogle af de der kæmpe bind med hjem fra sygehuset, men de slipper jo op på et tidspunkt... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg fik en del med hjem fra sygehuset, men da de slap op brugte jeg natbind det første stykke tid  

Kan dog ikke huske præcis hvilket mærke, men natbind duede for mig

Anmeld

26. september 2014

L&V

Jeg købte tena night tror jeg de hed. De var os store og gode også købte jeg dem bare mindre og mindre. Syntes tena har været bedst da jeg har blødt rigtig meget begge gange

Anmeld

26. september 2014

Ayasmor

Jeg brugte always natbind den første dagalm billige bind fra føtex den næste uge og bruger nu libresse trusseindlæg. Synes det har fungeret helt fint

Anmeld

26. september 2014

Kløver

Har brugt de største fra libresse, blå pakke natbind med vinger, dem havde de også på sygehuset

Anmeld

26. september 2014

CaWi

Jeg brugte de billigste natbind fra bilka og netto. Mener de hedder easy.

De er sådan bløde på overfladen (lidt bomulds agtige) 

Jeg brugte førhen alldays, men synes de har fået sådan en "plastik" overflade, der klistre lidt fast til huden, når den bliver varm og fugtig. 

Anmeld

26. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg "kom til" at tage nogle ekstra med hjem fra sygehuset(abena). Så efter Den kraftige blødningen var stoppet efter ca 2 dage brugte jeg bare natbind. Købte dem der er ekstra lange fra libresse med vinger.

Anmeld

26. september 2014

mommy1991

Jeg brugte bare Libresse Natbind

Anmeld

26. september 2014

2babygirls

Jeg brugte bare natbind med vinger om dagen... Blødte slet ikke særlig meget!!!

Anmeld

26. september 2014

Missy_B

Isabella_mor skriver:

ja nu nærmer fødslen sig jo og jeg har født før ja ja.. men det er immervæk 3½ år siden og jeg kan da ikke huske hvilke bind jeg købte til efter fødslen...

jeg var lige i bilka i dag, og der var jo et KÆMPE udvalg, så jeg lod være med at købe nogen, og besluttede mig i stedet for at når jeg kom hjem så ville jeg lige spørge herinde.

Hvilke bind kan I anbefale til efter fødslen??

(jeg får nok nogle af de der kæmpe bind med hjem fra sygehuset, men de slipper jo op på et tidspunkt... )

Jeg brugte natbind til at starte med, og bagefter bare helt almindelige bind med en god sugeevne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.