Hvordan har i det med en brugt barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Kvist

Jeg har købt brugt vogn til begge.. Da min søn var færdig med hans, solgte jeg den, uden ret stort tab, og købte en nyere model som skal i brug om et par måneder..

Ville aldrig have købt ny, bare for at få en nyere model, hvis vi havde brugt så mange penge på en helt ny vogn da Albert blev født..

Og jeg har været skide glad for hans og glæder mig til at få den nye brugte i gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

StineC

Vi købte en spritny Emmaljunga i cremefarvet læderlook til 9000 kr til vores datter. Den var så flot men efter 1-2 måneder fortrød vi fordi vi konstant gik og passede på at der ikke kom skidt på og blev så træt af det så vi solgte den igen for 6000 kr og samme dag fandt vi en brugt Emmaljunga (2 år gammel) som vi fik for 1700 kr. Vi er super glade for den og det gør mig ikke spor at den er brugt for den er så velholdt. Dog ville jeg ikke købe brugt barnevogn hvis den kom fra et rygerhjem. 

Anmeld

26. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Jeg ville aldrig købe en fra en jeg ikke kender eller hvor jeg ikke vidste hvordan den var blevet passet på . 

Jeg har købt min barnevogn fra min kusine og den så ud som ny men har stadig købt en ny lift da jeg vil ha mit barn ligger i noget nyt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.