Hvordan har i det med en brugt barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Valgte i en brugt barnevogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.141 visninger
12 svar
4 synes godt om
25. september 2014

Anonym trådstarter

Hej Piger !

Min svigermor har tilbudt os, at få en gratis brugt barnevogn. Den ser rigtig fin ud - selvfølgelig ikke helt præcist hvad jeg havde forestillet mig

Jeg har normalt INTET imod brugt tøj el lign., og vi har også taget imod en brugt tremmeseng - MEN jeg har bare altid set frem til den dag, hvor jeg skulle have min egen barnevogn... giver det mening?

Så spørger jer, måske i kan få mine tanker lidt på ret køl i den ene eller anden retning !!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej Piger !

Min svigermor har tilbudt os, at få en gratis brugt barnevogn. Den ser rigtig fin ud - selvfølgelig ikke helt præcist hvad jeg havde forestillet mig

Jeg har normalt INTET imod brugt tøj el lign., og vi har også taget imod en brugt tremmeseng - MEN jeg har bare altid set frem til den dag, hvor jeg skulle have min egen barnevogn... giver det mening?

Så spørger jer, måske i kan få mine tanker lidt på ret køl i den ene eller anden retning !!!  

min mor købte en til os, og den var HELDIGVIS rigtig fin... men jeg havde også kriterier til.

og så fandt hun en der matchede det vi ledte efter  

vi er rigtig glade for den og det er på ingen måde til at se at den har været brugt.. 

hvorfor bruge utrolig mange penge på en barnevogn når man kan spare og få en der fungere lige så godt som en ny.

Anmeld

25. september 2014

Signe-bine

Anonym skriver:

Hej Piger !

Vi fik enn sprit ny barnevogn, og købte senere en brugt til altanen. Jeg har bare skiftet madrassen og synes det er fint. Jeg kan godt følgeat du gerne vil have en fra ny, spændingen og alt det der ved at tage ud og vælge den barnevogn ens børn skal ligge så meget i... Men hvis vi ikke havde fået vores, havde vi købt den brugt også...

Anmeld

25. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi nægtede ganske enkelt at betale hvad en helt ny koster! Så vi gik en tur i babybutikkerne, udvalgte vognen der opfyldte vores behov, og så gik vi hjem og rodede diverse brugtsider igennem 14dage efter dukkede vores vogn op på dba, brugt i 9mdr, til under halv pris af hvad den stod til i butikken  Den lever i bedste velgående endnu, her 3år efter, og skal bruges til vores nummer 2 om et par mdr

Anmeld

25. september 2014

Ka+Ma=Be

Jeg har det nok ligeson dig   det var bare skønt at rende rundt og se på vogne og så få lov til at tage en spritny lækker vogn med hjem.

Anmeld

25. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har en brugt odder - den er meget gammel (fra 90'erne) men den er simpelthen så flot og velholdt. Jeg er rigtig glad for den. Den kører upåklageligt og er både blevet spurgt om hvor jeg havde købt samt fået kommentar om hvor flot den er af fremmede mennesker 

Så den der glæde ved min egen barnevogn føler jeg bestemt også med en brugt - tænker egentlig ikke over at den er brugt

Anmeld

25. september 2014

FruK

Jeg har haft en brugt begge gange. Første gang en låner. Anden gang en brugt som jeg fandt på dba, og som stadig er i brug. Jeg ville gerne have en Emmaljunga, men ikke betale det en ny koster. Jeg holdt øje med dba nogle uger, til der dukkede en op, som matchede mine krav - kørte så lidt for at hente den.

Regner med at kunne sælge den igen, inden så længe når jeg er færdig med den.

Anmeld

26. september 2014

Chevro

Jeg køber ikke brugt overhovedet.. 

Er slet ikke til det.. Barnevognen bruger vi også kun igen fordi det er vores egen søn der har brugt den, og så er 12.000,- mange penge igen :-)

Anmeld

26. september 2014

LouiseEm

Jeg har stemt nej. Men det skal tages med et gran salt

Min store søn, hans barnevogn var brugt. Den fungerede upåklageligt, men hang lidt efter et par måneders brug. Men det tog vi med - den var skide flot, og velholdt.

Denne gang har jeg købt en helt ny Odder Zip barnevogn, som med tilbehør koster langt over 10.000 - fordi jeg kan. Havde ikke økonomien til det dengang, så det skulle prøves nu  Og der er altså bare et eller andet lækkert ved en ny barnevogn

Man skal gøre hvad man selv synes er bedst - og hvad økonomien kan bære. Brugt kan være lige så fint som nyt, og endda bedre. I min optik er en brugt (velholdt) Odder eller Emmaljunga milevidt bedre end en ny fra Bilka. 

Anmeld

26. september 2014

modesty

Hej Piger !

Vi havde en brugt barnevogn, en brugt kombivogn og en brugt klapvogn, som vi alle solgte for det samme som vi gav for dem. De fungerede alle tre fint og vi syntes at det var skønt at have mulighed for at have to vogne på samme tid, så vi kunne bruge den der passede bedst til lejligheden (lille kombivogn til strøgture, stor barnevogn/klapvogn til Dyrehaven o.s.v.).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.