Fødslen af Karla!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

AnnaK89

Cirkus1900 skriver:

Tillykke med bassen

ja desværre går de ikke altid som man vil

Nej desværre, men selve fødslen gik jo helt som den skulle, det var bare alt det andet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

AnnaK89

Babydrøm skriver:

Stort tillykke, dejlige billeder Godt I alle har det godt 

Tak for det 

Anmeld

25. september 2014

AnnaK89

SDD skriver:

Puha sikke en omgang .

kæmpe stort tillykke med lillesøster

Tak for det 

Anmeld

25. september 2014

AnnaK89

Christine skriver:

Tillykke, hun er så fin 

Men det var da ikke et særligt rart forløb at skulle igennem, kan godt forstå at du er blevet helt skræmt.

Nej - de smerter og min krops reaktion på det hele har virkelig skræmt mig. Er vant til at have meget kontrol (også ved mine tidligere fødsler), men jeg havde ingen overhovedet. Det var meget svært for mig. 

Anmeld

25. september 2014

Kay

Tillykke med hende 

Er du blevet sat igang sådan før?

Jeg har nemlig hørt en del der har haft meget voldsomme fødsler efter at være blevet sat igang

Anmeld

26. september 2014

AnnaK89

Kay skriver:

Tillykke med hende 

Er du blevet sat igang sådan før?

Jeg har nemlig hørt en del der har haft meget voldsomme fødsler efter at være blevet sat igang

Ja, jeg blev sat igang med nr. 2. Havde verdens nemmeste fødsel, som ikke gjorde specielt ondt. Kun lige der hvor jeg skulle til at presse. 

Det er som regel hvis man får ve-drop, at det kan føles meget værre, da ve-drop giver kunstige veer. 

Anmeld

26. september 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja, jeg blev sat igang med nr. 2. Havde verdens nemmeste fødsel, som ikke gjorde specielt ondt. Kun lige der hvor jeg skulle til at presse. 

Det er som regel hvis man får ve-drop, at det kan føles meget værre, da ve-drop giver kunstige veer. 

Puh frygter lidt at blive sat igang

Anmeld

26. september 2014

AnnaK89

Kay skriver:

Puh frygter lidt at blive sat igang

Det er ikke slemt at blive sat igang - eller det var det ihvertfald ikke for mig. 

Ved min 2. fødsel tog det 3 timer fra første ve til hun var ude. Jeg nåede kun at få en stikpille. 

Og fødslen var slet ikke rigtig smertefuld på noget tidspunkt - ikke så jeg ikke kunne håndtere det ihvertfald. 

Anmeld

26. september 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Det er ikke slemt at blive sat igang - eller det var det ihvertfald ikke for mig. 

Ved min 2. fødsel tog det 3 timer fra første ve til hun var ude. Jeg nåede kun at få en stikpille. 

Og fødslen var slet ikke rigtig smertefuld på noget tidspunkt - ikke så jeg ikke kunne håndtere det ihvertfald. 

Sådan var min første fødsel uden igangsættelse, tror også bare det er fordi jeg egentlig altid har det bedst med at min krop selv klare tingene 

Men der er jo god tid til jeg evt skulle igangsættes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.