MF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

LouiseEm

lineog4 skriver:

På Roskilde og jeg vil tro det er det samme andre steder, er der i hvert fald en 3D maskine som er god - men den bruges til diagnosticering fx for at se væske i huden eller andet. Jeg har oplevet lægen slog 3D til for at give mig et billede af ansigtet for jeg kunne forberede mig på om lillebror lignede storesøster eller ej - og det var forresten godt det skete for han lignede storesøster på en prik så det kunne jeg gå og forberede mig på... Så nogen få gange kan det ske, men det er ikke inde i de almindelige scanningsstuer men hos lægen.

Jeg var til en privat 3D scanning, hvor vores lillebror også lignede storebror på en prik.. Det er sjovt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

anonym10101

Venter sig :) skriver:

Skal til MF i morgen , er lidt nervøs, men glæder mig også til at se vores lille pige. Det er vel 3D de skanner i ? 

God fornøjelse!

De 3D/4D scanner ikke til hverken NF eller MD i Næstved

Anmeld

25. september 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Er blevet scannet i Aalborg under to graviditeter og ingen foregik i 3d. Dog fik vi en ekstra md scanning med den ældste da de mistænkte hjernen ikke udhviklede som den skulle, der blev jeg scannet af en læge som afsluttede med et minut i 3d fordi hun syntes det var så spændende at se de kære små i 3d

Anmeld

25. september 2014

Baby15

Det tror jeg ikke du skal regne med  

man an plejer at gøre det i 2D offentlige steder, og 3D kan man så købe sig til

Anmeld

25. september 2014

Rockertand

LinLin skriver:

Det tror jeg virkelig ikke du skal sætte næsen op efter  Jeg har i hvert fald ikke oplevet at blive scannet i 3D i det offentlige andet end en enkelt gang til en ekstra hjertescanning!

men køb da en 3D scanning på en privatklinik 

Vores lokale meget lille sygehus skanner i 3D til sidst, har oplevet det flere gange

Anmeld

25. september 2014

Rockertand

LouiseEm skriver:

Hvad er MF scanning? Mener du MD?Og nej de scanner i almindelig 2D sort/hvid på hospitaler, med mindre man er meget heldig, og de må slå over i 3D for at kunne se ordentligt. Kender ingen der nogensinde har oplevet at få 3D til en offentlig scanning. 3D scannerne på hospitalerne er dog væsentligt dårligere end dem de har hos private scanningsklinikker  

Vores sygehus 3D-skanner ved helt almindelige NF'er og MD'er.

Anmeld

25. september 2014

LouiseEm

Rockertand skriver:

Vores sygehus 3D-skanner ved helt almindelige NF'er og MD'er.

Hvilket sygehus er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.