hvilken flyverdragt?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

De3Guldklumper

Reima  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

L&V

Mor11 skriver:

Jeg vil så sige det er en smule spild af penge at købe en vanvittigt slidstærk dragt til et barn på 1år. Det er jo begrænset hvor meget de tumler rundt endnu selvfølgelig skal den være vandtæt og varm, men det tror jeg faktisk også langt de fleste dragter er vi har haft en billig model fra tøj&sko (kan ikke huske mærket), det var mens vores var 1år, og en fra colorkids sidste år, købt brugt til 150kr, de har været gode varme og vandtætte begge to. 

Tænker ellers at det er super vigtigt der hvor de er meget på numsen og måske kravler

Anmeld

25. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
L&V skriver:

Tænker ellers at det er super vigtigt der hvor de er meget på numsen og måske kravler

Jeg tænker det er de færreste dragter der ikke kan holde til at blive siddet og kravlet i det er jo heller ikke flere timer dagligt i den aldersgruppe. Vores den første dragt som var af et billigt mærke, nåede hverken at få slidmærker eller noget selvom han var kravlebarn da han tog den i brug. 

Men jaja, jeg er også typen der næsten af princip aldrig vil købe en reimadragt (i hvertfald ikke fra ny), fordi jeg VED at der findes billigere løsninger som er ligeså gode hehe 

Anmeld

25. september 2014

Clisolka

Anna2706 skriver:

Hvilken flyverdragt vil i anbefale til en dreng på 1 år, som går i vuggestue?? �� 

Jeg har købt en brugt Hummel til min knægt - han er netop fyldt 1 år  Den er stort set ikke blevet brugt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.