hvilken flyverdragt?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
13 svar
6 synes godt om
25. september 2014

Anna2706

Hvilken flyverdragt vil i anbefale til en dreng på 1 år, som går i vuggestue?? �� 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Nea85

Clara havde molo, da hun gik i vuggestue, og den var vi rigtig godt tilfredse med

Anmeld

25. september 2014

Anna2706

Nea85 skriver:

Clara havde molo, da hun gik i vuggestue, og den var vi rigtig godt tilfredse med

De er også rigtig fine, og flotte farver 

Anmeld

25. september 2014

L&V

Reima. De er super slidstærke og med et højt vandsøjletryk. Det er os dem jeg oplever holder bedst varm og tør på mit job i bhv

Anmeld

25. september 2014

Anna2706

L&V skriver:

Reima. De er super slidstærke og med et højt vandsøjletryk. Det er os dem jeg oplever holder bedst varm og tør på mit job i bhv

Okay Det er også noget jeg går meget op i, at det skal være en som kan tåle alt slags vejr og selvfølgelig holde varmen 

Anmeld

25. september 2014

LouiseEm

Bare en med et vandsøjletryk på mindst 10.000  

Her bruger vi kun Molo. De holder virkelig godt, men er også ret dyre.

Anmeld

25. september 2014

L&V

Anna2706 skriver:

Okay Det er også noget jeg går meget op i, at det skal være en som kan tåle alt slags vejr og selvfølgelig holde varmen 

Ja præcis og samtid med en go åndbarhed så de ik bliver klamme. Og pga den gode kvalitet kan de os sagtens bruges i to sæsoner uden det ses..

Anmeld

25. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg vil så sige det er en smule spild af penge at købe en vanvittigt slidstærk dragt til et barn på 1år. Det er jo begrænset hvor meget de tumler rundt endnu selvfølgelig skal den være vandtæt og varm, men det tror jeg faktisk også langt de fleste dragter er vi har haft en billig model fra tøj&sko (kan ikke huske mærket), det var mens vores var 1år, og en fra colorkids sidste år, købt brugt til 150kr, de har været gode varme og vandtætte begge to. 

Anmeld

25. september 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Jeg vil så sige det er en smule spild af penge at købe en vanvittigt slidstærk dragt til et barn på 1år. Det er jo begrænset hvor meget de tumler rundt endnu selvfølgelig skal den være vandtæt og varm, men det tror jeg faktisk også langt de fleste dragter er vi har haft en billig model fra tøj&sko (kan ikke huske mærket), det var mens vores var 1år, og en fra colorkids sidste år, købt brugt til 150kr, de har været gode varme og vandtætte begge to. 

Til gengæld er det ekstra vigtigt med et højt vandsøjletryk da de sidder mere ned 

TS: Vi havde en fra reima til Adam den vinter han var 1 år (som jeg havde købt med 70 % rabat vinteren før )

Anmeld

25. september 2014

Anna2706

Mor11 skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok, jeg vil heller ikke give det helt vilde for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.