Jeg skal have tvillinger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

Heidi B

Jeg har Jeppe og Mikkel på 8 år. Og jeg er ikke stolt af min reaktion da jeg fik det af vide til scanningen. Jeg gik i chok og blev sur. For hvorfor skulle det dog overgå mig. Det er hårdt i starten med to spædbørn, og man skal virkelig arbejde med den dårlige samvittighed og tage i mod den hjælp der bliver tilbudt

MEN 

det er det mest fantastiske at have to børn på samme alder. Ikke en på 3 og så en baby, for det er jeg sikker på er hårdere.

Mine drenge har SÅ meget glæde af hinanden, selvom de er forskellige. En fodbolddreng og en gymnastikdreng. En der sover med lys, en der sover i mørke. En der leger med piger, en der absolut ikke gør. En der altid spiser kartoflerne først, en der altid spiser kødet først.

Glæd dig.

Mens de er små er det en god ide at sætte dig mål for dagen, for ellers går dagen med de små. Jeg besluttede at jeg skulle i bad hver dag og jeg skulle ud, så jeg brugte kravlegården meget.

Og spørg endelig hvis der er mere du skal vide. 

Men prøv at glæd dig og lad være med at lytte til alle skrækhistorierne, og tag det som det kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Christine

Hansine91 skriver:

Giiiisp.... er lige blevet scannet, og der ligger to 'peanuts' og venter på os.

What to do? Er lidt i chok...havde nok regnet med at jeg skulle have et barn ad gangen, men sådan bliver det så ikke

Jeg har ret mange spørgsmål inde i mit hovede, som jeg skal have styr og svar på, og tænker om der er andre der har stået i samme situation hvor jeg er lige nu?

Vil frygtelig gerne høre fra jer, hvordan I greb det hele an, her i starten, hvor alt er mere eller mindre kaos inde i hovedet

Wow jeg ville også få et chok  Holder altid selv vejret til nf når de tjekker om der er liv og HVOR MANGE der er. Selv har jeg ikke fået to på én gang. Men jeg er helt overbevist om at du nok skal begynde at glæde dig og kun se det positive, så snart du lige har tygget lidt på det.

Hvis det var mig, så ville jeg nok forberede mig på at graviditeten bliver hård og nok særligt til sidst, også fordi man jo godt kan skulle risikere at føde før tid og måske være indlagt nogle dage, hvor andre kan føde ambulant.

Men det er jo formentlig intet i forhold til hvor skønt det bliver! Det må også være så sjovt at se dem til scanning når de bliver lidt større, for det er da så hyggeligt at de ligger der og putter sammen  Det gad jeg faktisk virkelig godt opleve.

Anmeld

26. september 2014

Hansine91

Hvor er det dejligt at finde støtte og opbakning fra jer herinde.
TAK!

Jeg sad og søgte lidt rundt på nettet i aftes, og faldt over en bog (mener også at det var den min jordemoder snakkede om) der hedder "Bogen om tvillinger" (  http://forlaget-tekstxpressen.dk/bogen-om-tvillinger/&nbsp er der nogen der kan anbefale den? Tænker om den ville være en god investering?

Hi hi hvor er der meget der pludselig skal være styr på

Anmeld

26. september 2014

Heidi B

Hansine91 skriver:

Hvor er det dejligt at finde støtte og opbakning fra jer herinde.
TAK!

Jeg sad og søgte lidt rundt på nettet i aftes, og faldt over en bog (mener også at det var den min jordemoder snakkede om) der hedder "Bogen om tvillinger" (  http://forlaget-tekstxpressen.dk/bogen-om-tvillinger/&nbsp er der nogen der kan anbefale den? Tænker om den ville være en god investering?

Hi hi hvor er der meget der pludselig skal være styr på

Jeg har den, og har skrevet en masse noter bagerst hvor der er uge plan. Det er meget sjovt at læse idag. Skrev bla hvad de skød dem til, hvilke navne vi snakkede og hvem der var med til scanningerne.

Og så er det jo også en god bog med mange erfaringer i.

Jeg har været glad for den. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.