Jeg har Jeppe og Mikkel på 8 år. Og jeg er ikke stolt af min reaktion da jeg fik det af vide til scanningen. Jeg gik i chok og blev sur. For hvorfor skulle det dog overgå mig. Det er hårdt i starten med to spædbørn, og man skal virkelig arbejde med den dårlige samvittighed og tage i mod den hjælp der bliver tilbudt
MEN
det er det mest fantastiske at have to børn på samme alder. Ikke en på 3 og så en baby, for det er jeg sikker på er hårdere.
Mine drenge har SÅ meget glæde af hinanden, selvom de er forskellige. En fodbolddreng og en gymnastikdreng. En der sover med lys, en der sover i mørke. En der leger med piger, en der absolut ikke gør. En der altid spiser kartoflerne først, en der altid spiser kødet først.
Glæd dig.
Mens de er små er det en god ide at sætte dig mål for dagen, for ellers går dagen med de små. Jeg besluttede at jeg skulle i bad hver dag og jeg skulle ud, så jeg brugte kravlegården meget.
Og spørg endelig hvis der er mere du skal vide.
Men prøv at glæd dig og lad være med at lytte til alle skrækhistorierne, og tag det som det kommer.
Anmeld