Jeg skal have tvillinger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
13 svar
8 synes godt om
25. september 2014

Hansine91

Giiiisp.... er lige blevet scannet, og der ligger to 'peanuts' og venter på os.

What to do? Er lidt i chok...havde nok regnet med at jeg skulle have et barn ad gangen, men sådan bliver det så ikke

Jeg har ret mange spørgsmål inde i mit hovede, som jeg skal have styr og svar på, og tænker om der er andre der har stået i samme situation hvor jeg er lige nu?

Vil frygtelig gerne høre fra jer, hvordan I greb det hele an, her i starten, hvor alt er mere eller mindre kaos inde i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har ikke tvillinger, vil blot ønske dig tillykke 

du er då heldig at du får to vidunder på en gang

Anmeld

25. september 2014

Troldemommi

Tror lige du skal tage et par dybe indåndinger, måske drikke en kop kaffe eller te, og så lige nyde at du er blevet velsignet, du skal kun gennemgå en graviditet og du får to små dejlige babyer, du er da super super heldig 

Tillykke 

Monica 

Anmeld

25. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vildt og stort tillykke! Vh stine

Anmeld

25. september 2014

Hansine91

Tak hvor er I søde 

Vil bare så gerne kunne forberede mig på bedste vis..sådan har vi det vist alle sammen i større eller mindre grad, ik?

Anmeld

25. september 2014

Troldemommi

Hansine91 skriver:

Tak hvor er I søde 

Vil bare så gerne kunne forberede mig på bedste vis..sådan har vi det vist alle sammen i større eller mindre grad, ik?

Hvis du er i chok og er bange for om du/i kan klare det, så tænk på dem der får trillinger, firlinger, femlinger, sekslinger, syvåringer, og ottelinger 

Monica 

Anmeld

25. september 2014

Miss Church

Hansine91 skriver:

What to do? Er lidt i chok...havde nok regnet med at jeg skulle have et barn ad gangen, men sådan bliver det så ikke

Jeg har ret mange spørgsmål inde i mit hovede, som jeg skal have styr og svar på, og tænker om der er andre der har stået i samme situation hvor jeg er lige nu?

Vil frygtelig gerne høre fra jer, hvordan I greb det hele an, her i starten, hvor alt er mere eller mindre kaos inde i hovedet

Jeg har tvillinger på 18 måneder Havde heller ikke regnet med to babser på en gang, så kan sagtens sætte mig i din situation  

Du skriver bare hvis du har spørgsmål 

Og tillykke! Det er fantastisk at være tvillingemor 

Anmeld

25. september 2014

Trekløver(:

Hansine91 skriver:

Stort tillykke med at i skal have tvillinger kan godt forstå det er lidt af et chok, sådan tror jeg de fleste ville føle. 

Har ingen erfaring med tvillinger selv, men er sikker på de vil få umådeligt meget glæde af hinanden! 

Anmeld

25. september 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

WAUV! dpbbelt tillykke herfra. Jeg har ikke selv tvillinger, men ville ikke gå uden at give en hilsen - det skal nok gå

Anmeld

25. september 2014

Miss Church

Miss Church skriver:

Jeg har tvillinger på 18 måneder Havde heller ikke regnet med to babser på en gang, så kan sagtens sætte mig i din situation  

Du skriver bare hvis du har spørgsmål 

Og tillykke! Det er fantastisk at være tvillingemor 

Haha ville have skrevet bebser ikke bAbser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.