God formiddag piger/damer 
Vi er i den heldige situtation at vi venter vores andet barn, dette gør dog at vi er nød til at flytte til noget større. Vi bor lige nu på Amager, men har kigget på hus i Herlev.
Den lille er kun lige startet i DP (er igang med indkøring) og vi satser på at flytte D. 1/12-14
Det betyder jo så at vi er nød til at flytte ham til en ny DP i Herlev (hvis det bliver der eller en anden kommune), men af hvad jeg kan læse mig frem til så kan der være op til 2 mdr ventetid på en garantiplads?
Hvad gør man så? Hverken jeg eller min mand har mulighed for at tage 2 mdr barsel eller orlov på det tidspunkt.
Jeg går på barsel igen i slut februar, men da vi kan ikke holde ham i den han har nu, da vi så vil få over 2 timers transport tid til arb når vi skal køre frem og tilbage i myldretiden.
Så tænker jeg selv på en privat DP kunne være en løsning, men hvordan fungere det?
eller en privat børne passer, men det har jeg slet ikke styr på hvordan fungere?
Håber nogen har sat sig super godt ind i det og kan forklare mig lidt om det forskellige, - Eller en som måske har prøvet det samme, hvad gjorde du/i?
Hilsen den lidt fortvivlede mor til snart 2
Anmeld