Bastian står uden uden dagpleje d. 1. marts!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Millebasse

Pga. NEDSKÆRINGER!!!

I den by som Bastian er i dagpleje er de 5 dagplejemødre og en børnehave. Den børnehave er de ved at bygge ud til en integreret børnehave fra 0-6 år og derfor er der to dagplejemødre som er blevet fyret og den er desværre vores dagplejemor! Så fra 1. marts 2010 står Bastian uden dagpleje og ingen kan svare mig på hvad han så skal!!

Jeg er simpelthen så arrig og gal!!

Vi har intet fået at vide som forældre andet end hvad vores dagplejemor har vist, og det har været sparsomt!

Så nu har haft lederen af dagplejekontoret i telefonen og sagt min mening om alt det her i en meget soper, men hård og bestemt tone! Det eneste vi kan få at vide er at enten kommer han til en anden dagplejemor eller i den nye børnehave og der vil vi IKKE have ham hen!!!! Så nu kæmper jeg en kamp for at få ham enten til hans faste gæstedagplejemor eller i den børnehave vi har skrevet ham op til i en anden by..... Men er vi heldige ved vi noget inden jul...

Lige et surt opstød fra mig... Sorry og tak fordi du læste hertil...

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Plysbjørnen

Øv altså, kan godt forstå at du er tosset... Det var jeg også blevet...

Anmeld

20. august 2009

Lene76

hmm syntes osse det lyder mærkeligt at de ik kan fortælle jer forældre hvor i kan få jeres børn passet....... godt du har brokket dig.

hvaså men hans dp ku hun ik blive privatdper.... så kan han jo få plads hos hende???

håber snart i får et svar....

Anmeld

20. august 2009

Tynen

Ej, kan dælme godt forstå du er både sur og frustreret..
Hvad ligner det ikke at man ikke kan få klart svar på hvordan fremtiden for ens barn skal se ud i det nye år??! 

Jeg håber de får fingeren ud snarest muligt så I både kan få besked, men også ved hvad I har at forholde jer til.
Det er da bare det sidste man orker at skulle rode med!

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Eh, altså marts, 2010?
Altså, som i næste år?
Om 7 mdr.?

Tror altså ikke du skal tage det så tungt, der er goood tid.
Synes først du skal bekymre dig om det efter nytår.
Op med humøret, med andre ord.

Anmeld

24. august 2009

Millebasse

Mebach skriver:

Eh, altså marts, 2010?
Altså, som i næste år?
Om 7 mdr.?

Tror altså ikke du skal tage det så tungt, der er goood tid.
Synes først du skal bekymre dig om det efter nytår.
Op med humøret, med andre ord.

Ja,det er "først" til næste år, men får mig er det lige rundt om hjørnet..

Men jeg kan ikke lade vær med at bekymre mig, når vi måske kan blive tvunget til at aflevere vores dreng i en børnehave vi bare slet ikke vil have ham ind i! Og så risikerer vi måske først at få at vide til januar eller senere hvor han skal hen en måned senere.. Det er da under al kritik!

Camilla - som ikke kan lade vær med at bekymre sig på sit barns vegne..

Anmeld

24. august 2009

Helle30

Vi har en helt ny integreret vs. og børnehave 500 m. herfra. Den skrev jeg Sofie op til for... bum....bum 1 år og 9 mdr. siden. Da vi ikke kunne blive lovet plads, valgte vi at søge en dp i en by, jeg kan køre igennem på vej til job. Der er ca. 10 km. Jeg aftalte med pladsanv. at de skulle ringe, når der blev en ledig plads i vs. De har endnu ikke henvendt sig. Når Sofie er 2,9 år, skal hun i børnehave (børnene i vores kommune er meget fremmelige) og nu er jeg begyndt at kime pladsanvisningen ned. Hvad f.. ligner det? Der er ikke kommet en ledig plads i 1 år og 9 mdr. Ikke at vi ville tage imod den - for Sofie "æsker søde None" (Lone) men hun skal jo videre i børnehavesystemet.
Jeg vil nu alligevel give Bacon ret: Du skal ikke tage det så tungt endnu. Men du skal være vedholdende overfor de dér pladsfolk.

- Helle

Anmeld

24. august 2009

Millebasse

Helle30 skriver:

Vi har en helt ny integreret vs. og børnehave 500 m. herfra. Den skrev jeg Sofie op til for... bum....bum 1 år og 9 mdr. siden. Da vi ikke kunne blive lovet plads, valgte vi at søge en dp i en by, jeg kan køre igennem på vej til job. Der er ca. 10 km. Jeg aftalte med pladsanv. at de skulle ringe, når der blev en ledig plads i vs. De har endnu ikke henvendt sig. Når Sofie er 2,9 år, skal hun i børnehave (børnene i vores kommune er meget fremmelige) og nu er jeg begyndt at kime pladsanvisningen ned. Hvad f.. ligner det? Der er ikke kommet en ledig plads i 1 år og 9 mdr. Ikke at vi ville tage imod den - for Sofie "æsker søde None" (Lone) men hun skal jo videre i børnehavesystemet.
Jeg vil nu alligevel give Bacon ret: Du skal ikke tage det så tungt endnu. Men du skal være vedholdende overfor de dér pladsfolk.

- Helle

Det er da også for dårligt!!! Den børnehave har ikke haft udskiftning i over 1 år, hvem tror på det...!

Har også haft dem i røret et par gange og vil blive ved med at kæmpe en kamp for at få Bastian der hen hvor jeg vil have ham, nu hvor vi bliver tvunget til at flytte ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.