hvor meget aldersforskel er for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

MAX 5 år for mit vedkommende.... Min mand er 20 DAGE ældre end mig- Synes det er dejligt at vi er samme sted konstant  Ved ikke om det lyder dumt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er en pige på 26år har en søn på 6år, jeg faldet for en ældre mand. Men spekulere nu hvor meget aldersforskel er for MEGET? 

Det der med kærlighed har ingen alder er rendyrket pladderromantik, det holder sjældent i længden - og det handler ikke om aldersforskel på 7 år eller 20 år, det handler om, hvorvidt man er det samme sted i livet, om man har de samme ambitioner og prioriteter.

Hvis aldersforskellen er stor, har den ene part som regel været igennem flere livsfaser og er ikke interesseret i at gennemgå dem igen, så kan man ende med den ene part, der nødtvunget har indvilget i flere børn eller rejse rundt med rygsæk eller noget helt tredje, hvis man lever livet på en løgn og tilsidesætter det, man inderst inde ønsker sig, vil det ende med at hævne sig.

Anmeld

23. september 2014

Bshizzle

Jeg har svaret 15 år max 

Her er det dog mig der er et par år ældre end kæresten  (Kendte ikke hans alder da jeg valgte at være sammen med ham på en 'date') 

Anmeld

23. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Jeg er en pige på 26år har en søn på 6år, jeg faldet for en ældre mand. Men spekulere nu hvor meget aldersforskel er for MEGET? 

5 år ALLER MAKS

Anmeld

23. september 2014

Isabella_mor

jeg tror det kommer an på hvor gammel man selv er...

jeg var 19 da jeg mødte min kæreste der var 28 på det tidspunkt... nu er han 36 og jeg er 27. der er lige knap 9 år imellem os... 

men jeg synes nu også at jo yngre man selv er, jo større er forskellen på alder hvis man finder en ældre kæreste.

her tænker jeg livserfaring... hvis jeg som 18 årig fandt en kæreste på 40 så havde det nu været for meget. men hvis jeg som nu hvor jeg er 27 (snart 28) fandt en på 40 så synes jeg ikke det er slemt på nogen måde.. (nok fordi min egen kæreste snart er 40.!!! SHIT) 

men ja.. man bestemmer selv så længe man er gammel nok selv. 

Anmeld

23. september 2014

aarhusmor

Man er for gammel, hvis man ønsker at den yngste i forholdet, ikke må have den alder de har.
Man er for ung, hvis man ikke forstår at den ældste i forholdet, har prøvet det hele før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.