hvor meget aldersforskel er for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er jeres maksimum til aldersforskel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.115 visninger
15 svar
1 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er en pige på 26år har en søn på 6år, jeg faldet for en ældre mand. Men spekulere nu hvor meget aldersforskel er for MEGET? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

BabyMiracle <3

Der er 12 et halvt år mellem min mand og jeg 

Anmeld

23. september 2014

Røverdatter

Jeg er 25 år.

Altså jeg er altid faldet for mænd, der var ældre end mig. Må sige at jeg er kommet til den konklusion, at de helst ikke skal være mere end 10 år ældre. Det er min personlige erfaring (måske har jeg bare været uheldig). Min kæreste er 8 år ældre end mig - han er helt perfekt, og det er første gang jeg føler gensidig og absolut respekt for hinanden - plus vi er samme sted i vores liv - med de samme visioner og ønsker for tilværelsen, med hinanden  

Jeg var i et (meget kort) forhold med en mand på 46 år - det gik slet ikke. Han var et helt andet sted end mig og omvendt. Det samme har været tilfældet for tidligere mænd (før jeg fik min søn)...

At kærlighed ingen alder har, ved jeg ikke rigtig om jeg tror på længere - for det var sådan jeg havde det tidligere, men absolut ikke mere. Dette er min helt egen personlige holdning. Folk skal jo gøre som de føler og lyster

Anmeld

23. september 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg er en pige på 26år har en søn på 6år, jeg faldet for en ældre mand. Men spekulere nu hvor meget aldersforskel er for MEGET? 

Egentlig mener jeg ikke kærlighed har en alder, men der er selvfølgelig forskelle der får mig til at ryste på hovedet 

Jeg er 23, min kæreste 36. Har aldrig været i et bedre forhold  Ved godt jeg ikke er ret gammel og så videre.. 

Har intet modstand mødt mht. vores aldersforskel 

Anmeld

23. september 2014

SandraXOXO

Altså Jeg tænker mit hvis en på 18 er sammen med en på 38. Men hvis de har det godt sammen så er det jo fint og så kan det vel være ligemeget hvad alle andre tænker. Min egen kæreste er 4 år ældre end mig og det er perfekt. :-)

Anmeld

23. september 2014

Monski

Anonym skriver:

Jeg synes egentlig ikke man kan sætte en alder på kærlighed men har stemt 15 år for det er der jeg selv ville tænke ekstra meget over om man er i for forskellige "faser" i livet til at det går hen og bliver et problem

- da jeg først mødte min kæreste var han altså total no-go, fordi han var såååå gammel i forhold til mig .. Han er kun 5 år ældre, men jeg synes det var meget da jeg var 15!

Anmeld

23. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Jeg synes det er en meget personlig sag. Det har jo meget med modenhed at gøre.. Min kæreste er yngre end mig. Men det mærker vi nu ikke noget til 

Min personlige holdning er nok, at hvis forskellen begynder at nærme sig 15-20 år, synes jeg det begynder at være for meget... Så jeg har stemt 20 - men synes det kommer an på personerne i forholdet 

Anmeld

23. september 2014

B&J

min kæreste er 11år ælder ind mig og hvis han havde været 15år ælder vil jeg syntes det var okay men ikke mere

Anmeld

23. september 2014

Mami

Jeg har svaret 20 år taget fra en personlig vinkel folk må absolut gøre hvad de lyster så længe alle er myndige og frivillige

Anmeld

23. september 2014

LinLin

Jeg var 23 og min mand 37 da vi mødte hinanden. Vi har til dec været sammen i 7 år og jeg er højgravid med vores andet fælles barn. Jeg havde et barns forvejen og var næsten færdig med min uddannelse - det har også noget at sige,tror jeg; hvor man er i sit liv 

For mig går grænsen ved at den ene potentielt kan være den andens forælder, så det er vel 16-18 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.