min nye mobil :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Nøøøøjjj, hvor har du købt den?

Jeg vil nemlig gerne have en der er sår'n lidt usynlig i det, så William ikke hele tiden tager den og "snakker med mormor - eller katten - eller Postmand Per"

haha snakker han tit med postmand per?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Kaufie

ka li ja skriver:

haha snakker han tit med postmand per?? 

Jep - og om hans bil - og om Thomas Tog - og Traktor Tom

Anmeld

21. august 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Jep - og om hans bil - og om Thomas Tog - og Traktor Tom

hahaha ser han meget tv!!?
her hjemme bliver der også snakket en masse om alt det der er inde i den store kasse! og mine børn ser ellers ALDIG tv ( hvor er puds glorien smileyen ??)

Anmeld

21. august 2009

Kaufie

ka li ja skriver:

hahaha ser han meget tv!!?
her hjemme bliver der også snakket en masse om alt det der er inde i den store kasse! og mine børn ser ellers ALDIG tv ( hvor er puds glorien smileyen ??)

Han har nok set lidt mere end han burde i ferien - men vi har jo så også købt legetøj/bøger/malebøger/sengetøj med de kære figurer. Alt med hjul er  

Anmeld

21. august 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Men hvordan finder du den i tasken

haha.gif

Anmeld

21. august 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Men hvordan finder du den i tasken

klasse kommentar

Anmeld

21. august 2009

Nadi

Ja det gik jo ikke så godt som forventet  Ville ellers lige have blæret mig max med min nye mobil som jeg kan gå på nettet fra, hvilket jeg synes er SÅ sejt  men det gik ikke helt som planlagt!

Men her er et billede af den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2009

Helle30

Nadi skriver:

Ja det gik jo ikke så godt som forventet  Ville ellers lige have blæret mig max med min nye mobil som jeg kan gå på nettet fra, hvilket jeg synes er SÅ sejt  men det gik ikke helt som planlagt!

Men her er et billede af den

Fint nok at du lige gad zoome billedet lidt op. Den er da lækker Nadi. Jeg gad også godt noget ny gadget efterhånden, men jeg ved ik' rigtigt, hvad jeg skal bruge som undskyldning, når nu alt det jeg har virker upåklageligt. Det skulle da lige være et nyt kamera så...

- Helle

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Fint nok at du lige gad zoome billedet lidt op. Den er da lækker Nadi. Jeg gad også godt noget ny gadget efterhånden, men jeg ved ik' rigtigt, hvad jeg skal bruge som undskyldning, når nu alt det jeg har virker upåklageligt. Det skulle da lige være et nyt kamera så...

- Helle

Du kan købe min mobilos, MED kamera, 8,noget pixels.

Det hele 2 ting på én gang!

Nadi, fin mobi, simpelthen i 3 d?

Altså er den trefløjet, eller 3 døret, om man vil?

Mette - nu, med komma besvær,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.