så nåede vi alligevel 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Kay

lineog4 skriver:

Må lige sige jeg ikke en gang havde 1/20 så ondt de næste gange. 

Den første gang kunne jeg dårligt gå og toilet puha og og og...

Og de andre gange har jeg været fit for fight med det samme, har sågar cyklet inden der var gået en uge (og jo jeg sad ned på sadlen). Havde faktisk kun smerter i brysterne den ene gang,  men ellers var beg super mama der kunne alt....

cykle!?!?!?!? 'puhhhh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

LinLin

Tillykke med både milepæl og ny bolig 

Anmeld

23. september 2014

anonym10101

Kay skriver:

ja sådan ca 

og skulle jo gerne kunne diagere med alle hjælperene 

Hehe, selvfølgelig

Nej, det at flytte var nok ikke en ting jeg gad efter at have født, syntes ikke engang at jeg gad gå på wc

Anmeld

23. september 2014

Kay

LinLin skriver:

Tillykke med både milepæl og ny bolig 

mange tak  

Anmeld

23. september 2014

Kay

martsmoar skriver:

Hehe, selvfølgelig

Nej, det at flytte var nok ikke en ting jeg gad efter at have født, syntes ikke engang at jeg gad gå på wc

det er også mest af nød vi flytter

Anmeld

23. september 2014

lineog4

cykle!?!?!?!? 'puhhhh 

Jeps cyklede vildt men sandt i set i lyset af jeg slet ikke følte jeg kunne sidde på en stol efter den første, kunne også sidde på gulvet og lege og ikke mindst komme op igen allerede 4-5 timer efter jeg havde født - knoklede faktisk rundt kan især med den mindste huske barnevogn bumbes ned af trapper, ind og ud af toge, afsted til cirkus summarum, i ZOO, var til en byparkskoncert fra 19-22 4 dage efter han var født med hele familien med tæppe og madkurv - man eller jeg i hvert fald havde et helt andet overskud (og en krop hvor vejen lige som var banet) som flergangs....

Anmeld

23. september 2014

Kay

lineog4 skriver:

Jeps cyklede vildt men sandt i set i lyset af jeg slet ikke følte jeg kunne sidde på en stol efter den første, kunne også sidde på gulvet og lege og ikke mindst komme op igen allerede 4-5 timer efter jeg havde født - knoklede faktisk rundt kan især med den mindste huske barnevogn bumbes ned af trapper, ind og ud af toge, afsted til cirkus summarum, i ZOO, var til en byparkskoncert fra 19-22 4 dage efter han var født med hele familien med tæppe og madkurv - man eller jeg i hvert fald havde et helt andet overskud (og en krop hvor vejen lige som var banet) som flergangs....

vildt nok... nu syntes jeg ikke jeg var så hårdt ramt første gang som jeg har hørt om andre er... men kunne da ik forestille mig at cykle... 

jeg gik selv det meste af vejen ned til patient hotellet fra fødestuen efter fødslen af elna... fordi jeg gerne bare ville op og igang igen... havde heller ik problemer med at sidde på en alm. stol... men ligefrem at cykle  

men ja... sejt nok... håber da også det bliver nemmere denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.