så nåede vi alligevel 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
16 svar
17 synes godt om
23. september 2014

Kay

Ha til jm og læge! Jeg fødte ikke før tid

Jeg er nu 37+0 

Og lige pt må lillesøster godt vente et par uger endnu før hun kommer ud 

Var egentlig tæt på allerede at være utålmodig, fordi alle jm mente hun ville komme før tid... men efter vi i går fik afvide at vi skal flytte 1 november må hun gerne blive et par uger endnu... så jeg kan nå at pakke lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

anonym10101

Hvor dejligt 

Anmeld

23. september 2014

Kay

martsmoar skriver:

Hvor dejligt 

ja... denne dato har jeg ventet længe på og været nervøs for ikke at nå, i altfald ikke med lillesøster inde i maven 

Anmeld

23. september 2014

Mor til F

Kay skriver:

Ha til jm og læge! Jeg fødte ikke før tid

Jeg er nu 37+0 

Og lige pt må lillesøster godt vente et par uger endnu før hun kommer ud 

Var egentlig tæt på allerede at være utålmodig, fordi alle jm mente hun ville komme før tid... men efter vi i går fik afvide at vi skal flytte 1 november må hun gerne blive et par uger endnu... så jeg kan nå at pakke lidt

Godt at høre Nu er du lige så langt,  som jeg var,  da jeg fødte (på sekundet)

for, at lillesøster melder sin ankomst om et par uger.  

Anmeld

23. september 2014

anonym10101

Kay skriver:

ja... denne dato har jeg ventet længe på og været nervøs for ikke at nå, i altfald ikke med lillesøster inde i maven 

Hehe, det skal lige passe, at nu hvor du har været så nervøs bliver hun så stædig at du så skal sættes igang.

Anmeld

23. september 2014

Kay

BabyFreia skriver:

Godt at høre Nu er du lige så langt,  som jeg var,  da jeg fødte (på sekundet)

for, at lillesøster melder sin ankomst om et par uger.  

tak  

altså hvis hun kommer nu er det jo ingen katastrofe... men jo flere kasser jeg når at pakke jo bedre  

faktisk utroligt mange ting man har, som man ikke "bruger" til hverdag... vinglas, kontor mapper, pynte ting og nips, bøger man har læst... og en del køkken ting som bare står og venter på at blive brugt 1-2 gange om året 

Anmeld

23. september 2014

Kay

martsmoar skriver:

Hehe, det skal lige passe, at nu hvor du har været så nervøs bliver hun så stædig at du så skal sættes igang.

ha ha ja... det vil så passe meget dårligt i forhold til flytning... vi håber meget på det bliver fra nu af og indtil et par dage efter termin 

kan sgu godt huske hvor ondt jeg havde den første uge efter fødslen af elna 

Anmeld

23. september 2014

anonym10101

Kay skriver:

ha ha ja... det vil så passe meget dårligt i forhold til flytning... vi håber meget på det bliver fra nu af og indtil et par dage efter termin 

Hehe, ja syntes jeg mindes at det var som om der var sprunget en bombet i skridtet

Anmeld

23. september 2014

Kay

martsmoar skriver:

Hehe, ja syntes jeg mindes at det var som om der var sprunget en bombet i skridtet

ja sådan ca 

og skulle jo gerne kunne diagere med alle hjælperene 

Anmeld

23. september 2014

lineog4

Kay skriver:

Må lige sige jeg ikke en gang havde 1/20 så ondt de næste gange. 

Den første gang kunne jeg dårligt gå og toilet puha og og og...

Og de andre gange har jeg været fit for fight med det samme, har sågar cyklet inden der var gået en uge (og jo jeg sad ned på sadlen). Havde faktisk kun smerter i brysterne den ene gang,  men ellers var beg super mama der kunne alt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.