10 mdr bruge barnevogn som seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

AnonymMor

Jeg må erklærer mig enig med de andre da jeg ikke synes et barn bør ligge i sele en hel nat og hvis problemet er at hun stiller sig op i sengen så ville jeg slet ikke turde lade hende sove uden sele. 

I stedet ville jeg nok tage kampen op med hende ( hun skal jo lære at sove i sengen før eller siden ) 

hver gang hun rejser sig så læg hende og sig godnat og gå ud.. Det tager nok højst en lille uge før hun lær at man skal sove når man bliver lagt i sengen.. 

Min datter havde os en periode hvor hun efter en halv time vågnede og stilte sig op i sengen og græd. Jeg gik ind og lagde hende igen og sagde godnat og gik ud.. Efter et par dage med samme rutine stoppede hun 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

BigHope13

En i min familie har et meget sensitivt barn, som kun kan falde til ro i barnevognen. Hun er halvandet år og har altid kun sovet i den.

personligt ville jeg ikke gøre det da jeg er så nervøs for at de skal ligge i sele når man ikke holder opsyn med dem, 

så havde jeg heller rykket ind på barnets værelse med en madres for at give tryghed, eller taget dem med ind i egen seng, det er det vi gør her hvis Thor mangler lidt ekstra tryghed.

Anmeld

23. september 2014

Bell'star

Måske kan du tage barnevognskassen af og stille ned i tremmesengen, sådan at h*n bliver tryg ved at at være i tremmesengen, ved hjælp af den velkendte barnevogn? 

Og så på sigt kan hun vendes til at det er helt fint at sove i tremmesengen også.

Anmeld

23. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tænker

1: det er en fase, det der med at rejse sig op.

2: måske er det tid til eget værelse, hvis det måske er jeres bevægelser der forstyrrer hende?

3: at sove i sele hele natten, lyder ikke rart.

4: synes generelt det er et skråplan, hun skal jo lære at sove i sengen på et tidspunkt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.