Min pige sov også i barnevognen ved siden af våres seng da hun var lille nok til ikke at skulle bruge sele i den, meget praktisk, da vi ikke havde så meget plads og havde soveværelse i stuen, og så lige en fod på hjulet hvis hun skulle vugges lidt i søvn, og flytbar
vågnede dog ofte med kold fod på metalstang. Tror dog mødre gruppen troede jeg lod hende sove udenfor om natten, da jeg engang fortalte hvor hun sov så de ca. sådan ud
Ha ha, endda lige efter en havde fortalt hun havde afleveret barn til naboen ud af det blå, fordi barnet var træls, det var der stor forståelse for.
Men det med barnevogn kunne de ikke lige forholde sig til, men de havde også huse på over 200 kvadratmeter alle sammen, så ikke samme pladsmangel som os.
Stoppe dog med vognen om natten da selen skulle i brug, var for bange for at hun ville vikle sig ind, mens jeg sov trygt, og ikke havde opsyn med hende.
Nogle gange efter sov hun natten i den ved sygdom hvor en gåtur, kunne få hende lullet i søvn og så to vi kalechen af og satte på gulvet.
Anmeld