10 mdr bruge barnevogn som seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
13 svar
4 synes godt om
22. september 2014

dollygirl

Hun sover mega godt i barnevognen istedet tremmesengen

kan man tage barnevognen ind i værelset og bruge det som seng? Da hun sover tungt i den og føler sig tryg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Bshizzle

Min mindste sov i hans barnevogn i 1 1/2 månede i soveværelset, da vi boede i byggerod og mangel på plads. (Boede alle i ét rum kun). 

Bare sørge for en ordenlig madras i vognen. 

Bagefter tog vi ham over i en Rejseseng og videre over i tremmesengen uden problemer 

Dog har ingen af mine børn haft svært ved at sove, så ved ik om det hjælper på dit problem... 

Anmeld

22. september 2014

TNBC

dollygirl skriver:

kan man tage barnevognen ind i værelset og bruge det som seng? Da hun sover tungt i den og føler sig tryg 

Jeg ville sige at det kom an på hvordan/hvor meget hun bevæger sig om natten. Der er jo ikke meget plads til at bevæge sig i en barnevogn(hvilket er hvorfor jeg ikke ville gøre det). 

Hvad sker der hvis hun ligger i tremmesengen? Hvad er der i tremmesengen?

Bliver det ikke også besværligt at skulle tage den ind og ud hver dag?

Anmeld

22. september 2014

dollygirl

Yurie skriver:

Jeg ville sige at det kom an på hvordan/hvor meget hun bevæger sig om natten. Der er jo ikke meget plads til at bevæge sig i en barnevogn(hvilket er hvorfor jeg ikke ville gøre det). 

Hvad sker der hvis hun ligger i tremmesengen? Hvad er der i tremmesengen?

Bliver det ikke også besværligt at skulle tage den ind og ud hver dag?

Hun bliver forstyrret :/ og vågner ret hurtigt op og stiller sig op og vil ik ligge ned .. 

Altså skrev jeg barnevogn men det er altså en klapvogn en kombivogn ... 

Anmeld

23. september 2014

esiuol22

Min pige sov også i barnevognen ved siden af våres seng da hun var lille nok til ikke at skulle bruge sele i den, meget praktisk, da vi ikke havde så meget plads og havde soveværelse i stuen, og så lige en fod på hjulet hvis hun skulle vugges lidt i søvn, og flytbar  vågnede dog ofte med kold fod på metalstang. Tror dog mødre gruppen troede jeg lod hende sove udenfor om natten, da jeg engang fortalte hvor hun sov så de ca. sådan ud  Ha ha, endda lige efter en havde fortalt hun havde afleveret barn til naboen ud af det blå, fordi barnet var træls, det var der stor forståelse for.

Men det med barnevogn kunne de ikke lige forholde sig til, men de havde også huse på over 200 kvadratmeter alle sammen, så ikke samme pladsmangel som os.

Stoppe dog med vognen om natten da selen skulle i brug, var for bange for at hun ville vikle sig ind, mens jeg sov trygt, og ikke havde opsyn med hende.

Nogle gange efter sov hun natten i den ved sygdom hvor en gåtur, kunne få hende lullet i søvn og så to vi kalechen af og satte på gulvet. 

Anmeld

23. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
dollygirl skriver:

jeg ville ikke gøre det fordi børn i den alder skal have sele på. Og jeg ville personligt ikke ligge i spænd så mange timer.

har det stået på længe. Kan jo være i takt med alderen jeg kan stå og gør det.

er det jer hun bliver forstyrret af. Hvis i bevæger jer i sengen.

vores søn gjorde nemlig det samme og vi forsøgte mange ting som at han fik en af mine trøjer og sove med,blive i rummet til han sov intet hjalp. Tilsidst kom han på eget værelse og efter få dage var der ingen problemer

Anmeld

23. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
hannetheis skriver:

jeg ville ikke gøre det fordi børn i den alder skal have sele på. Og jeg ville personligt ikke ligge i spænd så mange timer.

har det stået på længe. Kan jo være i takt med alderen jeg kan stå og gør det.

er det jer hun bliver forstyrret af. Hvis i bevæger jer i sengen.

vores søn gjorde nemlig det samme og vi forsøgte mange ting som at han fik en af mine trøjer og sove med,blive i rummet til han sov intet hjalp. Tilsidst kom han på eget værelse og efter få dage var der ingen problemer

Helt det samme skete her. 

Til ts: har du fået tjekket om det kan være ørene? 

Anmeld

23. september 2014

SandraXOXO

Det ville jeg ikke gøre. Børn i den alder skal have sele på i barnevogn og tvivler på det er sundt at få sin nattesøvn i fastspændt tilstand. 

Anmeld

23. september 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hvis det fungerer for jer, så gør I da bare det :-) Da min datter ikke sov i liften mere, tog vi barnevognskassen af og brugte det i stedet, husker dog ikke hvor gamle hun var. Med hensyn til sele - min datter startede først med sele en måned inden DP start, da det jo er påkrævet, ellers havde vi ikke brugt den !

//Mette

Anmeld

23. september 2014

lineog4

Når problemet er hun rejser sig op ville jeg aldrig turde lade hende aove i barnevognen uden sele og jeg kan ikke lide tanken om at være spændr fast en hel nat.

Jeg har dog selv i mangel af bedre på en tur til Pippiland tager kassen af barnevognen og så sov han i den nede på gulvet for så var der ikke langt at falde.

Men når det er skrevet tror jeg det er meget normalt de små har en periode hvor det med at rejse sig op selv i søvne og vågne op er helt normalt - alle mine har i hvert fald haft sådan en periode, hårdt for flere gange om natten var jeg oppe og ligge dem ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.