Diva cup (falder ud?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2014

Kludder Maude

Det lyder til, at den er lige lang nok (også med stilken klippet af) til dig.

Divacup  er en af de længste menstruationskopper, og der er mange andre mærker, der er kortere og som måske ville passe dig bedre. Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis du synes, du bliver nødt til at købe en anden kop, men du kan jo overveje det.

Her bliver en masse forskellige mærker sammenlignet:  http://sizecharts.livejournal.com/ 

En anden mulighed er, at du vender "vrangen" ud på koppen. Jeg har ikke selv prøvet det med min, men jeg har læst, at det kan gøre den lidt kortere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Kludder Maude

Anonym skriver:

Jeg synes det gør lidt ondt hvis jeg presser den længere op? Er der en guide til hvor langt den skal op? 

Hov, lige en ting til: 

Det gør sikkert ondt, fordi den rammer din livmoderhals, når du prøver at skubbe den længere op. Er sikker på, du sætter den rigtigt i, men at den nok bare er lidt for lang til din skede.

Jeg har selv kun prøvet divacup, men så vidt jeg har forstået det, så kan en kop sidde så højt oppe eller så langt nede som det er fysisk muligt. Tror ikke der er en decideret guide til det, da det vist er meningen, at koppen skal passe nogenlunde i længden til en selv..?

Anmeld

26. september 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg synes det gør lidt ondt hvis jeg presser den længere op? Er der en guide til hvor langt den skal op? 

så langt op som muligt

Anmeld

26. september 2014

2børn2

Den jeg har har jeg købt her.

www.ladycup.dk

Havde det ikke været for dysmennorre med dertil hørende voldsomme smerter så "elsker" jeg nu også min menstruation

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kludder Maude skriver:

Det lyder til, at den er lige lang nok (også med stilken klippet af) til dig.

Divacup  er en af de længste menstruationskopper, og der er mange andre mærker, der er kortere og som måske ville passe dig bedre. Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis du synes, du bliver nødt til at købe en anden kop, men du kan jo overveje det.

Her bliver en masse forskellige mærker sammenlignet:  http://sizecharts.livejournal.com/ 

En anden mulighed er, at du vender "vrangen" ud på koppen. Jeg har ikke selv prøvet det med min, men jeg har læst, at det kan gøre den lidt kortere. 

Beklager det sene svar. Har ikke haft for god tid til computeren på det sidste.

Ja det lyder lidt ærgerligt hvis den er for lang til mig, men omvendt er der jo så håb for at jeg kan få det til at lykkedes, for det lyder virkelig som om at den er guld værd, når den fungerer.. 

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kludder Maude skriver:

Hov, lige en ting til: 

Det gør sikkert ondt, fordi den rammer din livmoderhals, når du prøver at skubbe den længere op. Er sikker på, du sætter den rigtigt i, men at den nok bare er lidt for lang til din skede.

Jeg har selv kun prøvet divacup, men så vidt jeg har forstået det, så kan en kop sidde så højt oppe eller så langt nede som det er fysisk muligt. Tror ikke der er en decideret guide til det, da det vist er meningen, at koppen skal passe nogenlunde i længden til en selv..?

Okay, det var også bare hvis jeg måske gjorde noget forkert, selvom man ikke skulle tro at det kunne lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.